می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, :: 11:14 :: نويسنده : مهدی پارسا

سینا تمدن مدیر عامل شرکت بزرگ اپل شد ! سینا تمدن قائم مقام مدیر عامل بخش برنامه‌های کاربردی شرکت اپل بود. استیو جابز او را در سال ۱۹۹۷ به شرکت اپل آورد. او متولد سال ۱۳۳۵ در ایران و تحصیل کرده در دانشگاه پردیو آمریکا می‌باشد. او در سال ۱۹۹۷ به شرکت اپل پیوست البته شایان ذکر است که از سال ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ او معاون مدیرعامل در شرکت دیگر استیوجابز یعنی نکست (به انگلیسی: NeXT) بود.


ایران هسته ای: رمزی کلارک دادستان کل سابق امریکا در بیانیه ای تاکید کرد امریکا و اسراییل با کمک برخی هسته ای مخفی در ایران دانشمندان هسته ای ایران را ترور می کنند.

این نخستین بار است که یک مقام بلند پایه دولت امریکا به چنین امری اعتراف می کند.

متن کامل فارسی و انگلیسی بیانیه کلارک در ادامه می آید.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 18:37 :: نويسنده : مهدی پارسا

فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» در حالی در جشنواره فیلم فجر حضور می‌یابد که اکبر عبدی در آن نقش یک مادر سالخورده را ایفا می‌کند.

محمد رضا شهبازي: همان‌طور که استحضار دارید جناب آقای عماد افروغ در برنامه پارک ملت سخنانی گفت که باعث اعتراض شد و حتی خود ایشان هم اعتراض نمود، البته به اعتراض کنندگان. جناب دکتر افروغ در همین راستا توضیح نامه ای اعتراضی منتشر کرد و با ادبیاتی روشنفکرانه منتقدین را نواخت. از آنجا که این نامه فصل نوینی در ادبیات روشنفکری این مرز و بوم گشوده است، جمعی از روشنفکران هم سلک آقای افروغ نتوانستند خوشحالی خود را از این نامه مخفی کرده و لذا تقدیر نامه ای برای آقای افروغ فرستاده اند.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 18:34 :: نويسنده : مهدی پارسا

پوستر سي امين جشنواره بين‌المللي فيلم فجر رونمايي شد.

به گزارش ايسنا پوستر اين دوره جشنواره توسط ابراهيم حقيقي طراحي شده است.
 
حقيقي طراح سيمرغ و پوستر چند دوره جشنواره فيلم فجر بوده است.
 
اين پوستر دقايقي پيش طي مراسمي در سالن اسوه با حضور محمد خزاعي دبير جشنواره سي ام و ابراهيم حقيقي رونمايي شد.
چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 18:24 :: نويسنده : مهدی پارسا


گلشیفته فراهانی در مصاحبه با یک مجله مشهور فرانسوی، نفرت خود را از حجاب بیان کرده و امروز دست گلی دیگر به آب داد تا بگوید سرنوشت آزادی (لیبرالیسم) و سکولاریسم (جدایی دین از سیاست) چیزی جز نابودی ارزش ها نیست.


سایت اینترنتی مادام فیگارو madame.lefigaro عکس وی را کار کرده و در کامنت زیر آن آورده: حجاب در فرش قرمز هالیوود جایی ندارد و ... عکس توسط "ژان بابتیست موندینو" برای آکادمی "سزار و چومت" گرفته شده است.

چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, :: 18:11 :: نويسنده : مهدی پارسا

دانشمند و نخبه شهید مصطفی احمدی روشن متولد 1358 همدان تاریخ شهادت 1390 تهران

راهت ادامه دارد...

پیوندهای روزانه