می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان

خبرگزاري فارس: محمود الزهار و محمود عباس 2 رهبر فلسطيني هستند كه يكي براي مقاومت و ديگري براي سازش با رژيم صهيونيستي فعاليت مي‌كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس، محمود عباس معروف به ابومازن، رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين است كه در 9 ژانويه 2005 به اين سمت انتخاب شد و از 15 ژانويه همان سال تاكنون با اين سمت در حال فعاليت است. ياسر و طارق فرزندان رئيس تشكيلات خودگردان هستند كه هر دو سرمايه‌دار بوده و به تجارت مشغول هستند.

ياسر مدير يك شركت تجاري در امارات است كه با سرمايه‌اي حدود 500 ميليون دلار در فلسطين مشغول به كار مي‌باشد.
طارق نيز مديريت يك شركت مخابراتي در فلسطين را عهده‌دار مي‌باشد كه گفته مي‌شود وابسته به انجمن صهيونيستي آيپك است.

محمود الزهار از بنيانگذاران گروه شبه‌ نظامي حماس و از رهبران اصلي آن است. حسام و خالد از فرزندان وي هستند كه يكي در جنگ 22 روزه و ديگري در زندان‌هاي مصر به شهادت رسيدند.
حسام به عنوان محافظ پدر همواره با وي بود كه سرانجام در جنگ 22 روزه توسط ارتش رژيم صهيونيستي به شهادت رسيد.
خالد نيز پيش از آن در 10 سپتامبر 2003 طي عملياتي تروريستي كه محمود الزهار و خانواده‌اش را هدف قرار داده ‌بود، بر اثر بمباران هواپيماهاي اف 16 و افتادن نيم تن مواد منفجره بر منزلش در غزه، به شهادت رسيد.

سعيد قاسمي در گفت‌و‌گو با فارس پيشنهاد كرد:
پخش سخنان شهيد ديالمه درباره "انحراف " و "خيانت " موسوي از صداوسيما

خبرگزاري فارس: كارشناس مسائل سياسي گفت: سخنان شهيد ديالمه را كه فرموده بود "شما بعد از 30 سال متوجه مي‌شويد كه موسوي به علت انحرافات فكري خيانت خواهد كرد "، را در صدا و سيما نشان دهيد.

براي مشاهده متن كامل به ادامه مطلب مراجعه نمائيد



ادامه مطلب ...
انتقاد سناي آمريكا از وزارت خارجه به‎دليل ناتواني در نبرد سايبري با ايران

خبرگزاري فارس: سناي آمريكا از نرم‌افزاري كه وزارت ‌خارجه عليه ايران در حوزه اينترنت به‎كار گرفته است، انتقاد كرد و آن را مديريت نابخردانه يك تكنولوژي نااميدكننده خواند.

به گزارش خبرنگار ديپلماسي عمومي و جنگ نرم در خبرگزاري فارس، خبرگزاري فرانسه خبر داد كه يكي از كميته‌هاي مجلس سنا در گزارش خود اعتراف كرد كه تلاش‌هاي وزارت خارجه آمريكا براي مبارزه با سانسور اينترنت در چين و ديگر كشور‌ها ناكام ماند و بودجه مربوطه بايد به آژانس ديگري در دولت واگذار شود.

* بودجه ضدسانسور بايد از وزارت خارجه گرفته شود و به شوراي پخش برنامه‌هاي دولتي آمريكا واگذار شود

گزارش كميته روابط خارجي مجلس سنا، از عملكرد ضعيف وزارت خارجه در هزينه كردن بودجه‌اي كه كنگره به گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنتي اختصاص داده‌ است، به شدت انتقاد و پيشنهاد كرده است كه اين بودجه به شوراي پخش برنامه‌هاي دولتي آمريكا (BBG) تخصيص داده شود، چرا كه اين نهاد صداي آمريكا (VOA) و راديو آزاد آسيا و ديگر شبكه‌هاي راديويي و تلويزيوني آمريكا را سرپرستي مي‌كند.

* از سال 2008 تاكنون 50 ميليون دلار براي رفع فيلتر اينترنت در اختيار وزارت خارجه قرار گرفته است

در اين گزارش اعلام شده است كه كنگره از سال مالي 2008 تاكنون 50 ميليون دلار به برنامه آزادي اينترنت در وزارت خارجه اختصاص داده است، اما 30 ميليون آن همچنان بلااستفاده باقي مانده و وجه اندكي صرف گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت شده است. "چنين تكنولوژي بايد در اولويت كاري دولت آمريكا قرار گيرد. حمايت دولت آمريكا از توسعه و پيشرفت گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت بسيار حياتي و ضروري است، به ويژه با در نظر گرفتن اين واقعيت كه بخش خصوصي تمايل چنداني براي سرمايه گذاري روي چنين تكنولوژي‌هايي ندارد ".

* ناكارآمدي تكنولوژي‌هاي آمريكا براي رفع فيلتر اينترنت

بخشي از اين تعلل و تأخير در هزينه كردن بودجه مذكور از نظر گزارش كميته به اين دليل بوده است كه برخي از نرم افزار‌هاي بسيار پيشرفته گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت از جمله "دي‌آي‌تي " و "اولترا‌سرچ " توسط دو شركت آمريكايي كه از جانب اعضاي "فالون گانگ " تأمين مالي مي‌شوند، تهيه مي‌گردند؛ كه در نتيجه با توجه به ممنوع بودن در چين، اين گروه حمايت‌هاي خود را متوقف ساخته است. "دي‌آي‌تي " و "اولتراسرچ " به عنوان دو برنامه ضدسانسور اينترنتي عمده در ايران، عربستان سعودي، سوريه، مصر، ميانمار و ويتنام مورد استفاده قرار مي‌گرفتند. "كشور‌هايي كه يا از تجربيات چين در كنترل اينترنت بهره مي‌برند يا چين به صورت مستقيم تكنولوژي لازم براي رويارويي با چنين محصولاتي را فراهم مي‌آورد ".

* وزارت خارجه به‎خاطر تعامل با كشورها نبايد مسئول اقداماتي مانند رفع فيلتر سايت‌ها باشد

"وزارت امور خارجه با توجه به تعامل دوجانبه و روزمره‌اي كه با چنين دولت‌هايي دارد، به ويژه با چين، از جايگاه مناسبي براي انجام چنين اقداماتي برخوردار نيست ".
ايستگاه‌هاي شوراي پخش برنامه‌هاي دولتي آمريكا، كه راديو مارتي (كه براي مخاطبين كوبايي برنامه پخش مي‌كند) و شبكه پخش برنامه خاورميانه را نيز در بر مي‌گيرد، "بايد سعي كنند به صورت روزانه از دريافت برنامه‌هاي تلويزيوني، راديويي و اينترنتي خود توسط مخاطبين كشورهاي خاصي كه تلاش مي‌كنند اين برنامه‌ها را مختل سازند، اطمينان حاصل كنند. از اين رو، شوراي پخش برنامه‌هاي دولتي آمريكا، و نه وزارت خارجه، بايد به عنوان آژانسي در دولت آمريكا در نظر گرفته شود كه قرار است مديريت بودجه فعلي و آينده گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت را در اختيار ‌گيرد ".

* انتقاد سناي آمريكا از نرم‌افزار وزارت خارجه عليه ايران

در گزارش منتشر شده توسط سنا از برنامه‌ "هي‌استيك " بسيار انتقاد شد و آن را "مديريت نابخردانه يك تكنولوژي ناميدكننده كه امتحان خود را پس نداده است. " خواندند. "هي‌استيك " يكي از نرم افزار‌هاي گروه تكنولوژي ضدسانسور اينترنت است كه توسط مركز پژوهشي سانسور در سان‎فرانسيسكو براي فعالان دموكراسي در ايران طراحي شد.
"تيم هي‌استيك نه به درستي نرم‌افزار خود را امتحان كرده بود و نه اجازه داد كه به صورت مستقل مورد تحليل رمزشناسي قرار گيرد و خودسرانه نسخه بتاي آن را در اختيار ايرانيان قرار داد ".
"در سپتامبر 2010، بلافاصله پس از توزيع نسخه بتاي اين نرم‌افزار، يك تيم مستقل توانست ظرف مدت شش ساعت رمز آن را بشكند و نشان داد كه دولت ايران نيز قادر است با دستكاري اين نرم‌افزار تمام كاربران آن را شناسايي كند ". با انتشار اخبار مربوط به نقاط ضعف اين نرم افزار، پروژه "هي‌استيك " به سرعت متوقف شد.

نخستین چاپ کتاب «مسیرة التقریب»، روانه بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری تقریب، کتاب مسیرة التقریب نوشته دکتر محمدعلی آذرشب که به زبان عربی و در دو جلد به تازگی به چاپ رسیده، از سوی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی منتشر شده است.

محمدعلی آذرشب، عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، استاد دانشگاه، نویسنده و کارشناس مسائل فرهنگی جهان اسلام است که در کارنامه علمی خود، علاوه بر ترجمه فارسی به عربی حدود ۵۰ کتاب و مقاله، تألیف مجموعه‌ای از کتب در موضوع تقریب مذاهب اسلامی، روابط فرهنگی ایران و عرب، و فرهنگ ایرانی و ادبیات فارسی، چاپ شده در تهران و بیروت و دمشق را نیز داراست. تحقیق کتاب «مفاتیح الاسرار و مصابیح الابرار» (تفسیر شهرستانی) هم از آثار وی است.

آذرشب در گفت‌وگویی با خبرنگار تقریب، ضمن اعلام خبر انتشار کتاب «مسیرة التقریب»، درباره محتوای این کتاب گفت: جلد اول مسیرة التقریب، درباره مؤسسات تقریبی و پیشتازان تقریب است و جلد دوم به موضوع استراتژی‌های تقریبی پرداخته است. ضمن آنکه در جلد دوم تحقیقی داشته‌ام در مجلات تقریبی. ذیل این عنوان موضوعات مطرح شده در «مجله رسالة التقریب» مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و «مجله رسالة الاسلام» دارالتقریب قاهره را مورد بررسی قرار داده‌ام.

وی هدف از نگارش این کتاب را چنین عنوان کرد: در این کتاب دو جلدی قصد بیان این مطلب را داشته‌ام که حرکت تقریب در ۱۰۰ سال گذشته، محوری مستحکم، فراگیر، ریشه‌دار و استوار بر پایه‌های قرآن و سنت بوده است.

آذرشب اضافه کرد: در این کتاب تأکید دارم که کلیه احیاگران جهان اسلام تقریبی بوده‌اند و کلیه کسانی که در راه احیای امت اسلامی قدم برداشته‌اند، خود به خود در مسیر تقریب حرکت کرده‌اند.

این نویسنده و استاد دانشگاه افزود: با مطالعه در زندگی مؤثران جهان اسلام خواهیم دید کسانی که اندیشه تقریبی ندارند، هرگز اندیشه احیای جهان اسلام را نیز نداشته‌اند. اساسا ضدتقریبی‌ها، ضد احیا نیز هستند.

وی ادامه داد: احیا و زنده کردن جهان اسلام هم‌معنی و مترادف تقریب مذاهب اسلامی است و اساسا اسلام نیز خود دین احیاست کمااینکه در قرآن کریم می‌فرماید: یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یحْییکُمْ.

آذرشب تصریح کرد: تقریب، از صمیم و درون اسلام است. اگر نگاهی به شخصیت‌های تقریبی داشته باشیم، خواهیم دید که همه احیاگران جهان اسلام و بیدارکنندگان مسلمین از خواب غفلت، همگی بر مسیر تقریب رفته‌اند.

وی در این زمینه به شخصیتی چون سید جمال‌الدین اسدآبادی اشاره کرد و گفت: من سید جمال را سردمدار حرکت تقریبی معاصر می‌دانم؛ چراکه او در سخت‌ترین شرایط کار کرد.

آذرشب همچنین امام خمینی(ره) را اثرگذارترین فرد در احیای عملی و تقریب جهان اسلام نه به صورت نظری که در عمل دانست و گفت:‌ حرکت امام خمینی(ره) با داعیه تقریب نبود ولی حرکتی در ایران به وجود آورد، موجبات تقریب مذاهب اسلامی را در عرصه عمل در سطح جهان اسلام ایجاد کرد آن هم به دلیل همان روح احیاگری که در انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) وجود داشت. امام با ترغیب جهان اسلام به اسلام ناب محمدی(ص)، روح تقریب را در پیکر جهان اسلام دمید و بسیاری را بیدار کرد.

این تحلیلگر مسائل فرهنگی جهان اسلام، همچنین سید حسن نصرالله را نیز از پرچمداران تقریب مذاهب اسلامی در فضای کنونی جهان اسلام دانست و گفت: سید حسن نصرالله در ظاهر داعیه تقریب ندارد ولی از آنجا که احیاگر است، در مسیر تقریب حرکت می‌کند و آن هم بسیار اثرگذار.

آذرشب در ادامه این گفت‌وگو، درباره کتاب «مسیرة التقریب» گفت: ابن کتاب به زبان عربی منتشر شده و به زودی کار ترجمه کامل فارسی این کتاب نیز آغاز خواهد شد.

وی همچنین در پایان این گفت‌وگو به نکته‌ای دیگر درباره این کتاب اشاره کرد و گفت: بنده این کتاب را بعد از انتشار، خدمت رهبر معظم انقلاب تقدیم کردم تا مطالعه‌ای فرموده و دیدگاه خود را درباره آن بفرمایند. این کتاب را بنده ظهر به ایشان تقدیم کردم ولی شب همان روز، از دفتر رهبر انقلاب با بنده تماس گرفتند و گفتند که حضرت آقا فرموده‌اند، این کتاب بسیار مهم و بسیار مفید است. توصیه می‌کنم این کتاب به کتابخانه‌های دنیا ارسال و جهانی شده و در جهان اسلام مطرح شود. این عنایت عظیم رهبری معظم برای من بسیار جالب توجه، مهم و گرمابخش بود.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 13:56 :: نويسنده : مهدی پارسا

یکی از مسائلی که که در پروژه ناتوی فرهنگی مورد توجه مهاجمین قرار داشته است. از هم گسیختگی ارزشهای فرهنگی، اجتماعی یک جامعه به هر شکل ممکن می باشد.

به گزارش « جوان آنلاین» به تازگی مشاهده شده در یکی از استانهای مرکزی به صورت کسترده انگشترهای با علائم «پلی بوی» مربوط به گروه های هم جنس گرا ، توزیع شده است.



این در حالی است که اکثر استفاده کنندگان از این انگشتر ها به پیام و محتوی درج شده بر روی این انگشترها واقف نیستند.

بی شک این گونه حرکات ضد فرهنگی تحرکات وسیع تر در حوزه فرهنگی را می طلبد تا دست اندرکاران با اطلاع رسانی به موقع و دقیق از گسترش اینگونه حرکات ضد فرهنگی جلوگیری به عمل بیاورند.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 13:50 :: نويسنده : مهدی پارسا

دانستن شماره اس.ام.اس یا پیامک های ضروری در مواقع لازم خود نعمتی است که باعث می شود کارهایمان سریعتر راه بیفتد.



- گرفتن خلافی ماشین :30005151 ( عدد عمودی کنار کارت را بفرستید)

- گزارش اطلاع دادن تخلف تاکسی : 30004246 ( شماره پلاک ماشین متخلف را بفرستید)

- رهگیری نامه پستی: 2000441 (ابتدا حرف Rرا بنویسید و بعد شماره روی رسید پستی را )

- مشکلات شهری (شهرداری) : 3000137

- اعلام نتیجه کنکور شب قبل از قرارگرفتن در سایت سنجش : 2000000 (شماره داوطلبی را بفرستید)

- با خبر شدن از اخبار انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه : 10001336

- دیکشنری : 1000384 یا 1000370 (لغت مورد نظر رو بفرستید) اول باید در سایت عضو شوید www.sms2him.com بعدش لغت مورد نظر را بنویسید.

- لغت نامه آریان پور : 2000444 Word-to-translate

- ایجاد پست در پرشین بلاگ : 300072

- گرفتن قبض موبایل : 30009 ( با فرمت زیر بنویسید : تاریخ شروع ؛ تاریخ انتها مثلا 860123 ؛ 860101 یعنی از اول سال 86 تا 23 فرودین ماه)

- خدمات بانک ملت : 200033
- خدمات بانک اقتصاد نوین : 200050
- خدمات بانک سپه:200020 - 200021-200022
- خدمات بانک کشاورزی : 2000911- 200093
- خدمات بانک سامان : 20000
- خدمات بانک صادرات :200060
- خدمات بانک تجارت : 200070
(توجه داشته باشید برای استفاده از خدمات بانک ها اول باید در شعب درخواست را پر کنید)

- اطلاعات پرواز : 2000444 : ( با این فرمت : پرواز Filight-code)

- نرخ ارزهای رایج : 2000444 با این فرمت : Currency-name

- اطلاعات هوا : 1000305 ( پیش شماره شهر مورد نظر بدون صفر را بفرستید)

- ساعت کشورها : 1000392 (نام کشور را بفرستید)

- مکان های دیدنی هر شهر : 1000394

- مسافت بین شهر ها : 1000396

- آخرین بازی های کامپیوتری : 1000400

- جدیدترین نرم افزارها : 1000401

- اطلاع از اینکه دامین مورد نظر رجستر شده یا خیر : 1000355

- بورس - نرخ سهام یک شرکت : 2000444 ---بنویسید : Bourse sompany -id

- بورس - بیشترین افزایش قیمت : 2000444 ---بنویسید : Bourse high

- بورس- کمترین افزایش قیمت : 2000444 ( بنویسید : Bourse low)

- اوقات شرعی : 2000916

- اطلاع رساني راهها: 1000141 كد شهر مبداء و مقصد را ارسال كنيد.

شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : مهدی پارسا
خبرگزاري فارس: رسانه‌هاي صهيونيستي كه پيشتر دست داشتن در ترور عماد مغنيه را تكذيب مي‌كردند، اخيرا در منابع متعددي اعتراف كردند كه اين ترور به دست خود آنها انجام شده است.

به گزارش فارس، روزنامه صهيونيستي يديعوت آحارونوت اخيرا گزارشي منتشر كرده است. اين گزارش فصل بيستم كتاب "موساد، عمليات بزرگ " است كه نحوه به شهادت رساندن عماد مغنيه از سوي موساد را توضيح مي‌دهد، ادعاها و اتهامات مطرح شده از سوي صهيونيست‌ها عليه اين مبارز لبناني كه عمدتا دروغ و براي مخدوش كردن چهره وي بوده است، در ترجمه اين گزارش عينا آمده است، متن كامل گزارش را به مناسبت سالروز شهادت آن بزرگوار در زير مي‌بينيد.



ادامه مطلب ...
شنبه 30 بهمن 1389برچسب:, :: 1:16 :: نويسنده : مهدی پارسا

در یکی از یگانهای ویژه ارتش ترکیه برای آموزش تیراندازی ، از شیوه وحشتناکی استفاده می شود.

به گزارش نقل از واحد مرکزی خبر، اخیرا تصاویری از آموزش تیراندازی در ارتش ترکیه منتشر شده که جنجال افرین شده است.

در این تصاویر ، یک افسر نظامی ارتش ترکیه در حالی دیده می شود که سیبل هدف را در میان افراد تحت امرش قرار داده است ودر حالی که انها در اطراف این هدف ایستاده اند و با ان فاصله ای ندارند، به سمت هدف تیراندازی می کند.

این افسر ارتش ترکیه درحالی به سمت هدف تیراندازی می کند که سربازان بینوا از ترس اصابت گلوله به انها به خود می لرزند.

این نظامی ارتش ترکیه در حالتهای عجیب و غریبی تیراندازی می کند که ترس سربازان را از خطارفتن تیرهایش بیشتر می کند.

استدلال این افسر ارتش ترکیه ان است که اگر نظامیان جرات کافی نداشته باشند نمی توانند در ارتش حضور داشته باشند.

وجدی گونول، وزیر دفاع ترکیه نگرانی خودش را درباره انتشار این تصاویر اعلام و تصریح کرده است مساله را پیگیری می کند.

ارتش ترکیه یک یگان ویژه به نام کلاه سبزهای مارون دارد که در اموزشها به نیروهای ان از چنین شیوه های تیراندازی استفاده می شود.

در پی اقدام فتنه گران و به وجود آمدن حوادث 25 بهمن و سپس در گرفتن جنگ سایبری و رسانه ای بین سایت های حامی نظام و مخالفان نظام، شبکه خبری تابناک، خبرگزاری فارس، سایت اطلاع رسانی رهبر معظم انقلاب، صداوسیما، نهاد ریاست جمهوری و چند سایت مهم و چندین سایت خبری مورد حملات سایبری مانند DOS و DDOS قرار گرفتند.



بخش فنی شبکه خبری تابناک به اطلاع میرساند بر خلاف سایت هایی که در نتیجه این حملات مدتی از کار افتادند و از دسترس خارج شدند، شبکه خبری تابناک که همچنان نیز مورد حمله قرار دارد، با موفقیت حملات را دفع کرده و حتی برای یک دقیقه از دسترس خارج نشده است.

در همین زمینه خبرگزاری فارس نوشت:
حملاتي كه از روز گذشته به سايت خبرگزاري فارس و برخي از سايت هاي پربازديد و اثرگذار نظير صدا و سيما، رياست جمهوري، وزارت امورخارجه، سازمان انرژي اتمي،برنا و . . . صورت گرفت و هم‎اكنون نيز ادامه دارد، نيازمند صرف هزينه بالا است كه تامين هزينه لازم جهت اجاره پهناي باند و تجهيزات فراتر از توان كاربران عادي است. با توجه به اينكه شدت حملات از ديروز تغيير نكرده است، به نظر مي‌رسد با تخصيص بودجه 25 ميليون دلاري عليه ايران، جهت دوره طولاني برنامه ريزي و تامين هزينه شده است.
مسئولين كشور بايستي با طرح شكايت به دادگاه هاي بين المللي در پي استيفاي حقوق جمهوري اسلامي باشند.

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 1:7 :: نويسنده : مهدی پارسا

کودکی با پاهای برهنه بر روی برفها ایستاده بود
وبه ویترین فروشگاهی نگاه می کرد
زنی در حال عبور او را دید .
او را به داخل فروشگاه برد و برایش لباس و کفش خرید
و گفت: مواظب خودت باش
کودک پرسید: ببخشید خانم شما خدا هستید؟
زن لبخند زد و پاسخ داد: نه من فقط یکی از
بنده های خدا هستم
کودک گفت:می دانستم با او نسبت دارید
چون من از خدا خواسته بودم یکی نفر بفرسته اگه خودش نمی رسه یکی از فامیل اشو بفرسته

” خدا یک جوری با هر بنده اش لطف داره که انگار همین یک بنده را داره “

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 1:57 :: نويسنده : مهدی پارسا

بیفستراگانوفه خالته، بخوری پاته نخوری پاته!

موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست!

آب در “آب سرد کن” و ما تشنه لبان می گردیم!

آب که سر بالا میره، قورباغه “هوی متال” میخونه!!!

پرادو سواری دولا دولا نمیشه!

نابرده رنج گنج میسر نمی شود — مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداری کرد

اسکانیا(scania) بیار باقالی بار کن!

گر صبر کنی ز قوره، لوپ لوپ سازی!

پاتو از پارکتت درازتر نکن!

هری پاتر آخرش خوشه!

قربون بند کیفتم، تا کارت سوخت داری رفیقتم!

گیرم پاپی تو بود فاضل — از فضل پاپی تو را چه حاصل

ندیدیم اورانیم ولی دیدیم دست مردم!

ادکلن آن است که خود ببوید — نه آنکه فروشنده بگوید

ماکرو ویو به ماکرو ویو می گه روت سیاه!

بزک نمیر بهار میاد آناناس با خیار درختی میاد!

یا منچستریه منچستری یا رُمیه رُمی(AS Rom)

سرش بوی پیتزا ی سبزیجات میده!!!

آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب!

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 1:43 :: نويسنده : مهدی پارسا

جمعه 29 بهمن 1389برچسب:, :: 1:19 :: نويسنده : مهدی پارسا

این پزشک متخصص تاثیر چاقی روی ساختار فیزیکی مغز را با استفاده از سیستم تصویربرداری ام آر آی بررسی کرده است تا مغز 44 فرد چاق را با 19 فرد لاغر در گروه سنی و سابقه پزشکی یکسان مقایسه کند.

فارس نوشت: پژوهشگران دریافتند که بزرگ شدن اندازه شکم و دور کمر، کوچکتر شدن و تحلیل رفتن مغز انسان را سبب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری کشور، آنتونیو کانولیت از متخصصان دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک اظهار کرد: چاقی با افزایش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 در ارتباط است که کاهش توان ذهنی از عوارض این نوع از دیابت است.

این پزشک متخصص تاثیر چاقی روی ساختار فیزیکی مغز را با استفاده از سیستم تصویربرداری ام آر آی بررسی کرده است تا مغز 44 فرد چاق را با 19 فرد لاغر در گروه سنی و سابقه پزشکی یکسان مقایسه کند.

بر پایه این گزارش، کانولیت دریافت که در افراد چاق بخشی از مغز موسوم به "آمیگدالا " که بر رفتارهای تغذیه ای تاثیرگذار است حاوی مقادیر فراوانی آب است. همچنین بخشی از مغز که در کنترل تکانه‌های عصبی نقش دارد در افراد چاق تحلیل می‌رود. بنابراین این یافته‌ها تایید می کند که این نواحی مغزی در افراد چاق یا به تعداد کمتری نورون دارند یا نورونهای آنها تحلیل می‌رود.

داستان این فرمول شگفت انگیز از آنجا شروع می شود که جان پمبرتون در زمان جنگ های داخلی آمریکا، این فرمول را کشف کرد و دستورش را در کتابی که دستور تهیه داروهای پزشکی هم در آن بود نوشت، کتابی که نسل به نسل، دست به دست می شد.

کوکاکولا یک نوشابه است اما طی ده ها سال داستان های زیادی در مورد فرمول مخفی این نوشیدنی محبوب وجود داشته است. همین فرمول چند خطی فناوری انحصاری این شرکت محسوب میشده و حالا یک برنامه رادیویی، ادعا کرده که دستور تهیه نوشابه کوکاکولا که ۱۲۵ سال در اعماق شرکت محبوس بوده است را یافته است. ‏

داستان این فرمول شگفت انگیز از آنجا شروع می شود که جان پمبرتون در زمان جنگ های داخلی آمریکا، این فرمول را کشف کرد و دستورش را در کتابی که دستور تهیه داروهای پزشکی هم در آن بود نوشت، کتابی که نسل به نسل، دست به دست می شد. ‏

عکسی از این دستور اسرار آمیز در مجله آتلانتا به تاریخ ۱۸ فوریه سال ۱۹۷۹ میلادی چاپ گشته بود اما در آن زمان کسی به این تصویر و مقاله توجهی نکرده بود. حالا این برنامه رادیویی موفق به کشف آن شده و پس از تحقیقات انجام شده متوجه شدند که این همان دستور اصلی کوکاکولا است. البته در این فرمول فناوری پیچیده ای مانند معماری های چند نانومتری پیدا نمی کنید! اما شاید با دیدن این فرمول جور دیگری به این نوشیدنی نگاه کنید: ‏

‏ مواد لازم : ‏ ‏

- محلول مایع حاصل از کوکائین: ۱۰/۶ گرم ‏
- اسید سیتریک: ۸۵ گرم ‏
- کافئین: ۲۸ گرم ‏
- شکر: ۳۰ ( واحد اندازه گیری اش نامشخص است) ‏
- آب: ۹/۴ لیتر ‏
- آب لیمو: ۹۴۶ میلی لیتر ‏
- وانیل: ۲۸ گرم ‏
- کارامل: ۴۲ گرم ‏

‏ فرمول مخفی برای 7X ‏ ‏

- الکل: ۹۴۶ میلی لیتر ‏
- عصاره پرتقال: ۲۰ قطره ‏
- عصاره لیمو: ۳۰ قطره ‏
- عصاره جوز هندی: ۱۰ قطره ‏
- عصاره گشنیز: ۵ قطره ‏
- عصاره نرولی: ۱۰ قطره ‏
- عصاره دارچین: ۱۰ قطره ‏

کوکا کولا برای محفوظ نگاه داشتن فرمول، آنرا به صورت ۲۴ ساعته تحت نظارت داشت، حتی مدیران هم تنها نیمی از آن را می دانستند و ۲ مدیر هرگز نمیتوانستند با یکدیگر تنها باشند. ‏

آسا کندلر مدیر کوکاکولا، زمانی که دستور را از پمبرتون در سال ۱۸۸۷ خرید، خیلی نگران این بود که مبادا فرمول را از او بربایند و به همین خاطرجدول محتویات را از روی شیشه های نوشابه پاک کرد تا کسی این فرمول را نبیند. و دستور داد که لیست محتویات هیچ گاه نباید در جایی نوشته شود. ‏

در واقع درز کردن این فرمول هم اکنون به ضرر کوکاکولا هم نخواهد بود، زیرا کسی نمی تواند آنرا به صورت ۱۰۰٪ شبیه سازی کند. ‏

دلیلش هم همان محلولی است که از برگ کوکائین استخراج می شود و این تنها کوکا کولاست که با سازمان سرپرستی و ساماندهی مواد مخدر آمریکا قرارداد دارد و اجازه نامه رسمی جهت استفاده از آن را دریافت کرده است.

پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:, :: 14:54 :: نويسنده : مهدی پارسا

بولتن نیوز نوشت:

پس از افتضاحی که جریان فتنه سبز در روز 25 بهمن در تهران به وجود آورد میرحسین موسوی که عامل اصلی شهادت دو تن و زخمی شدن تعداد زیادی از هم میهنان ما است در پیامی از عاملان به وجود آورنده این افتضاح، تقدیر و تشکر کرد! نکته تعجب برانگیز این است که موسوی این اقدام سبزها را در چارچوب انقلاب اسلامی و احیای آرمان های انقلاب اسلامی معرفی کرد! وی در انتهای این پیام این گونه نوشت:

«جنبش سبز همواره با بیگانگان فاصله داشته و اهداف اصلی آن احیای ارزشهای انقلاب و آرمانهای امام راحل و مطالبات آزادی خواهانه و متکثر ملت شریف ایران بوده و همواره تلاش کرده است که از راههای مسالمت آمیز، اهداف خود را با تاکید براصل بنیادین کرامت ذاتی انسان و به رسمیت شناختن حق ملت برای حاکمیت بر سر نوشت خود و اجرای بدون تنازل قانون اساسی دنبال کند. این همراه کوچک شما ضمن تبریک به مناسبت پایداری خیره کننده مردم، شهادت فرزندان عزیز شما ملت سر فراز را تسلیت می گویم.»



جالبی ماجرا در این است که هواداران او و اعضاء جریان سبز که خودشان را بهتر از موسوی می شناسند با انواع و اقسام جملات به وی حمله کرده و عصبانیت خود را از این جملات بی سر و ته نشان دادند. که ما را چه به آرمان امام و انقلاب!

سایت ضد انقلاب «خودنویس» در مطلبی با عنوان «پیامی منسوب به موسوی، با اما و اگرهای فراوان» نوشت:

در روز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۹، تعداد زیادی از کسانی که به خیابان‌ها آمدند، مخالفان ولایت فقیه و رهبری نظام بودند و نگاهی به دور از اصلاح‌طلبان داشتند. اما انتشار بیانیه‌ای منسوب به میرحسین موسوی از سوی سایت کلمه که به شدت در راستای بیانیه حزب مشارکت و سخنان هاشمی رفسنجانی بود، تعدادی از روزنامه‌نگاران افراد نزدیک به جنبش سبز را با تعجب بسیاری روبرو کرد.


برخی از فعالان آنلاین، متن نامه را تفرقه انگیز دانسته‌اند. یکی از این فعالان می‌نویسد: «در اینکه حق دارند بگویند هرچه می خواهند بحثی نیست ، اما از منظر سیاسی متن هوشمندانه ای نیست و تفرقه انگیز است . خیلی ها به موسوی و کروبی انتقادات فراوان دارند ، اما می دانند گفتنش در این روزها از درایت بدور است و گرنه بحث بر سر حق و ناحق نیست . متن این نامه قدری ناشیانه است و بهمین دلیل شک برانگیز». یکی دیگر می‌گوید: «من به صحت این بیانیه شک دارم».

یکی دیگر در فیس‌بوک نوشته است: «این بیانه را مشاور حقوقی و ارشد موسوی، اردشیر امیر ارجمند، صادر کرده است. در این شک نکنید. به چند دلیل اولا آنچه در باره‌ی پیروزی برای جنبش مردم آمده‌ است چند روزی است که از طرف این شخص مدام تکرار می شود. آنچه که موج سواری بیگانه‌ها نامیده شده، روز ٢٥ بهمن از چند طرف از ایشان خواسته شده بود که بیانیه‌ای صادر شود تا جلوی سوء استفاده حکومت گرفته شود.

به نظر می رسد که توهمات موسوی و کروبی روز به روز در حال افزایش است. آخر چگونه می توان عمل سبزها را در چارچوب انقلاب و آرمان های انقلاب دانست در حالی که به اذعان خود سبزها در همین روز 25 بهمن مهم ترین شعار آنان «مرگ بر ولایت فقیه» بوده است. آنان عکس امام خمینی را پاره کردند و به زنان محجبه حمله ور شدند. آیا اینها هم در چارچوب آرمان های انقلاب اسلامی بوده است؟ از طرف دیگر محسن کدیور، عضو اصلی اتاق فکر لندن و مشاور جریان فتنه سبز چند روز پیش در پاسخ به خبرنگاری که از او سوال پرسیده بود مدل مطلوب حکومتی شما چیست جواب داد: «مدل دموکراتیک سکولار»!

به گزارش خبرنگار بولتن درگیری شدیدی بین اندک هواداران باقی مانده سبزها در فضای سایبر در گرفته است به طوری که به نظر می رسد ریزش های شدیدی در بین همین تعداد محدود صورت بگیرد.

طلاب، دانشجويان و امت حزب‌الله در اعتراض به فتنه صهيونيستي 25 بهمن در صحن حضرت عبدالعظيم حسني تجمع مي‌كنند.

    

به گزارش فارس طلاب، دانشجويان، بسيجيان و امت حزب‌الله امشب ساعت 22 در اعتراض به فتنه صهيونيستي 25 بهمن در صحن حضرت عبدالعظيم حسني تجمع مي‌كنند. 

 
حسين يكتا، سردار سعيد قاسمي و صفار هرندي از جمله سخنرانان اين تجمع اعتراض‌آميز هستند كه با دعاي كميل حاج منصور ارضي پايان مي‌يابد.

تنها ساعاتي پس از سخنان سيدحسن نصرالله مبني بر اينكه اگر جنگي بر لبنان تحميل شود،شايد فرماندهان مقاومت بخواهند كه رزمندگان مناطقي ازفلسطين اشغالي را به تصرف خود درآورند، نتانياهو وحشت زده از اين سخنان سعي كرد آرامش را به يهوديان ساكن اين سرزمين ها برگرداند.

 

به گزارش ایرنا از بيروت، 'بنيامين نتانياهو' نخست وزير رژيم صهيونيستي در واكنش به سخنان عصر چهارشنبه 'سيدحسن نصرالله' دبيركل حزب الله درحالي كه سعي مي كرد به مردم خود روحيه دهد،گفت: نصرالله تهديد خود مبني بر تصرف 'الجليل'(در شمال فلسطين اشغالي) را عملي نخواهد ساخت و صرفا خواهان ايجاد وحشت است؛ هيچ كس نبايد در مورد توان اسرائيل در دفاع از خودش ترديد داشته باشد. 


 

وي همچنين با دفاع از گروه 14 مارس افزود: صدها هزار لبناني كه سالهاست به خيابان ها سرازير گشته اند، فريادشان كم بهاتر از فرياد آزادي خواهان مردم مصر نيست. پس از پنج سال اينك حزب الله قدرت را در لبنان بدست گرفته است. 

درهمين حال 'برنارواليرو' سخنگوي وزارت خارجه فرانسه گفت: ما خواهان اجراي كامل قطعنامه 1701 از سوي لبنان و اسرائيل مي باشيم و به هرحال پايبند آتش بس هستيم و لازم است آرامش كمربند آبي امنيتي بين دو كشور برقرار باشد. 
 
سيد حسن نصرالله ادامه داد: بيست سال پيش كسي از مقامات رژيم صهيونيستي بر اين باور نبود كه حزب الله و مقاومت بتواند شمال فلسطين(در لبنان) را به تصرف خود درآورد و بزرگترين دستاورد مقاومت اين است كه امكان اشغال لبنان توسط رژيم صهيونيستي را سخت كرده و امروزه بحث و گفت وگوي جدي آنها بر اين است كه آيا مقاومت مي تواند مناطق الجليل (شمال فلسطين) را به تصرف خود درآورد. فرمانده جديد يگان ارتش رژيم صهيونيستي براي اطمينان از اين امر دست بكار شده و همراه باراك منطقه مرزي با لبنان را مورد بازديد قرار مي دهند و بر آمادگي نيروهاي ارتش خود براي تجاوز مجدد به لبنان تأكيد مي كند. 
 
وي خطاب به رزمندگان مقاومت اسلامي گفت: آماده روزي باشيد كه اگر جنگي بر لبنان تحميل شود، شايد فرماندهان مقاومت از شما بخواهند كه بر مناطق جليل(در فلسطين اشغالي) مسلط شده و آنجا را به تصرف خود درآوريد.
به گزارش خبرگزاري فارس از دقايقي پيش آغاز شد؛
تجمع اقشار مختلف مردم مقابل منزل كروبي
 

خبرگزاري فارس: جمعي از مردم تهران در اعتراض به فتنه‌انگيزي‌هاي مهدي كروبي مقابل منزل وي تجمع كردند.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، جمعي از مردم تهران از دقايقي پيش مقابل منزل مهدي كروبي از سران فتنه تجمع كردند.

تجمع‌كنندگان با سر دادن شعارهاي "مرگ بر كروبي "، "مرگ بر موسوي "، "مرگ بر خاتمي " خشم و انزجار خود را از سران فتنه به نمايش گذاشتند.

در حال حاضر اين تجمع ادامه دارد و هر لحظه بر تعداد تجمع‌كنندگان افزوده مي‌شود.

چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 23:15 :: نويسنده : مهدی پارسا

تابه حال به این فکر کرده اید که انداختن انگشتر در هر انگشت چه معنایی دارد؟ ما به شما می گوییم که هر انگشت نشانه چیست و چطور انداختن انگشتر در انگشتان مختلف تفاوت می کند.
گاهی اوقات، علیرغم همه تلاشهایی که می کنیم، زندگی به مراد ما پیش نمی رود. این همان زمانی است که بعضی از آدم به سراغ فال و طالع بینی می روند تا به طریقی زندگیشان را رونق بدهند.
کف بینی، فال اعداد، تاروت، و از این قبیل بعضی از راه هایی هستند که متخصصین این رشته ادعا دارند به وضعیت کنونی افراد کمک می کند. یک چیزی که خیلی برای من جالب بود انگشترهایی است که این متخصصین به افراد توصیه می کنند که بیندازند. این انگشترها وقتی با سنگ تولد هر کس ادغام شود در خیلی از جوانب زندگی هر فرد تعادل ایجاد می کند. اما آیا تا به حال این سوال برایتان پیش آمده که هر انگشت برای انداختن انگشتر چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا انداختن انگشتر در یک انگشت بخصوص نشان دهنده یک مفهوم عمیق است؟ پس اجازه بدهید نگاهی به مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر بیندازیم.


مفهوم انگشت های مختلف برای انداختن انگشتر
انگشت شست:
نشان دهنده قدرت اراده در فرد است. این انگشت با خودِ درونی فرد در ارتباط است. وقتی به شما گفته می شود که در انگشت شستتان انگشتری بیندازید، به دقت مراقب تغییراتی که در زندگیتان اتفاق می افتد باشید. این انگشتر قدرت اراده شما را تقویت خواهد کرد.
انگشت اشاره:
نشان دهنده قدرت، رهبری و جاه طلبی است. این انگشت نشان دهنده یک نوع قدرت خاص است. این مسئله به خصوص در قدیم الایام وقتی پادشاهان قدرتمند در انگشت اشاره خود انگشتر می انداختند بیشتر نمود دارد. درنتیجه، انداختن انگشتر در این انگشت به شما در این زمینه کمک می کند.
انگشت وسط :
نشان دهنده فردیت و هویت فرد است. این انگشت که در وسط قرار گرفته است نشاندهنده یک زندگی متعادل و متوزان است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند زندگی متعادلتری داشته باشید.
انگشت انگشتری انگشت چهارم :
انگشت انگشتری دست چپ به قلب رابطه مستقیم دارد. به خاطر همین است که حلقه ازدواج در این انگشت انداخته می شود. این انگشت همچنین نشاندهنده احساسات و خلاقیت در فرد است. انداختن انگشتر در انگشت چهارم دست راست به شما کمک می کند در زندگی خود خوشبین تر باشید.
انگشت کوچک:
نشان دهنده همه چیز در روابط شماست. این انگشت نشاندهنده روابط ما با محیط بیرون می باشد و دقیقاً مخالف شست است که به خودِ درونی ما اشاره دارد. این انگشت نشاندهنده رفتار ما با دیگران است. انداختن انگشتر در این انگشت به شما کمک می کند روابط خود را تقویت کنید، به خصوص درمورد ازدواج. به ارتقاء روابط کاری هم کمک می کند.
انگشترها در میان سایر جواهرات اهمیت بیشتری دارند. قبل از اینکه تصمیم بگیرید هر انگشتری دستتان کنید، بهتر است با یک متخصص درمورد نوع جواهری که می خواهید دست کنید صحبت کنید. این انگشتر، چه یک انگشتر الماس یا انگشتر نامزدی یا عروسی یا هر انگشتر دیگری باشد، نمی توان زیبایی آنها را بعنوان جواهرهایی شیک نادیده گرفت. پس فقط به دلایل باورها و اعتقادات مذهبی نیست که خیلی ها انگشتر دست میکنند، این مسئله می تواند جنبه مدگرایی هم داشته باشد. دلیل آن مهم نیست، مهم این است که انداختن انگشتر به ارتقاء وضعیت ظاهر شما کمک می کند.

چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 23:8 :: نويسنده : مهدی پارسا

 

English - I love you
Afrikaans - Ek het jou lief
Albanian - Te dua
Arabic - Ana behibak (to male)
Arabic - Ana behibek (to female)
Armenian - Yes kez sirumen
Bambara - M'bi fe
Bangla - Aamee tuma ke bhalo aashi
Belarusian - Ya tabe kahayu
Bisaya - Nahigugma ako kanimo
Bulgarian - Obicham te
Cambodian - Soro lahn nhee ah
Cantonese Chinese - Ngo oiy ney a
Catalan - T'estimo
Cheyenne - Ne mohotatse
Chichewa - Ndimakukonda
Corsican - Ti tengu caru (to male)
Creol - Mi aime jou
Croatian - Volim te
Czech - Miluji te
Danish - Jeg Elsker Dig
Dutch - Ik hou van jou
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Afgreki'
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hoo thunay prem karoo choo
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia oi
Hebrew - Ani ohev otah (to female)
Hebrew - Ani ohev et otha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hae
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naanu ninna preetisuttene
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda
Konkani - Tu magel moga cho
Korean - Sarang Heyo
Latin - Te amo
Latvian - Es tevi miilu
Lebanese - Bahibak
Lithuanian - Tave myliu
Malay - Saya cintakan mu / Aku cinta padamu
Malayalam - Njan Ninne Premikunnu
Mandarin Chinese - Wo ai ni
Marathi - Me tula prem karto
Mohawk - Kanbhik
Moroccan - Ana moajaba bik
Nahuatl - Ni mits neki
Navaho - Ayor anosh'ni
Norwegian - Jeg Elsker Deg
Pandacan - Syota na kita!!
Pangasinan - Inaru Taka
Papiamento - Mi ta stimabo
Persian - Doo-set daaram
Pig Latin - Iay ovlay ouyay
Polish - Kocham Ciebie
Portuguese - Eu te amo
Romanian - Te ubesk
Russian - Ya tebya liubliu
Scot Gaelic - Tha gra\dh agam ort
Serbian - Volim te
Setswana - Ke a go rata
Sign Language - ,\,,/ (represents position of fingers when signing'I Love You')
Sindhi - Maa tokhe pyar kendo ahyan
Sioux - Techihhila
Slovak - Lu`bim ta
Slovenian - Ljubim te
Spanish - Te quiero / Te amo
Swahili - Ninapenda wewe
Swedish - Jag alskar dig
Swiss-German - Ich lieb Di
Tagalog - Mahal kita
Taiwanese - Wa ga ei li
Tahitian - Ua Here Vau Ia Oe
Tamil - Nan unnai kathalikaraen
Telugu - Nenu ninnu premistunnanu
Thai - Chan rak khun (to male)
Thai - Phom rak khun (to female)
Turkish - Seni Seviyorum
Ukrainian - Ya tebe kahayu
Urdu - mai aap say pyaar karta hoo
Vietnamese - Anh ye^u em (to female)
Vietnamese - Em ye^u anh (to male)
Welsh - 'Rwy'n dy garu
Yiddish - Ikh hob dikh
Yoruba - Mo ni fe

 

 

 

چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 18:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

به گرارش تابناك : امت حزب‌الله اهواز در محكوميت حوادث 25 بهمن و درخواست محاكمه فوري سران فتنه، امروز، 27 بهمن مقابل مسجد اعظم اهواز تجمع كردند.
به گزارش ايسنا ـ منطقه خوزستان ـ حجت‌الاسلام والمسلمين "مير احمدرضا حاجتي"، امام جمعه موقت اهواز، با حضور در بين تجمع كنندگان، گفت: تجمع امروز همانند روزهاي قبل و با مناسبت‌هاي قبلي نيست. دلها از حوادث 25 بهمن، خونين و سوخته است. درباره تصاويري كه از تلويزيون مشاهده شد و حتي تصاويري كه سيماي جمهوري اسلامي ايران به دليل شدت به آنها نپرداخت ولي در صحنه اينترنت قابل مشاهده بودند، چه بايد گفت؟

وي افزود: ما چطور تحمل كنيم و ببينيم حرمت امام بزرگوارمان، حضرت آيت‌الله موسوي خميني(ره)شكسته مي‌شود آن هم از سوي دشمني كه انتظار نداريم.

او خاطرنشان كرد: دشمنان همواره نسبت به امام خميني(ره) عقده و كينه خود را نشان داده‌اند، اما دلها از اين سوخته نيست چون اين دشمني‌ها را هميشه ديده‌ايم. دلها از اين سوخت كه جسارت به امام خميني(ره) در زير تابلو و مقابل كساني اتفاق مي‌افتد كه سالها تابلوي امام(ره) را بالا برده و ادعاي علقه به وي داشته‌اند. در واقع اين افراد همان‌هايي هستند كه مشروعيت رهبري را با نامه‌اي بي‌سلام و خداحافظي زير سئوال بردند.

حاجتي توضيح داد: آيا به ذهن كسي مي‌رسد كه هنوز بزرگانمان پس از اين اتفاق ما را به خويشتن‌داري توصيه كنند، در حالي كه در تصاويري كه در اينترنت نمايش داده مي‌شد، عكس امام خميني(ره) را در كف خيابانها پهن كنند تا قدم‌ها و ماشين‌ها آن را لگد كنند؟ اي كاش نبوديم و چنين صحنه‌اي را نمي‌ديديم. جوان بسيجي رندانه و از سر غيرت شيعي خود، در ميان جمع مزدوران، عكس امام(ره) را از كف خيابان برداشت كه به همين خاطر آن را تا سرحد مرگ كتك زدند. با اين حال چگونه بايد صبر كرد؟

وي اظهار داشت: آيا كسي معتقد است بايد سگها را آزاد گذاشت و آنها را نبست؟ تا چه زماني بايد اين جسارت‌ها را تحمل كنيم، قصه چيست؟ مزدوران دشمن در گوشه‌اي از تهران جمع شدند و به دور از امت حزب‌الله، عكس امام(ره) را لگدكوب كرده، عليه امام خميني(ره)، نظام و شعائر اسلامي شعار مي‌دهند.

افرادي كه تا امت حزب‌الله در صحنه حاضر مي‌شود، همانند موشي در لانه خود پنهان مي‌شوند.

او تصريح كرد: با خدعه مزدوراني كه هرگز نبايد آنها را بخشيد، عده‌اي جمع مي‌شوند و به امام(ره) بي‌احترامي مي‌كنند. منظورم ميرحسين موسوي، كروبي و خاتمي است. مردم ما امت حزب‌الله بوده و همه بابصيرت هستند. يك غفلت از خواص باعث شد كه جسم فرزند اميرالمومنين(ع) و پيامبر اكرم(ص) را در روز كربلا(عاشورا) لگدكوب و سرش از تنش جدا كنند. امروز نبايد اين اتفاق در روزگار ما بيفتد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: قصه اين است كه خميني كبير(ره) اين مزدوران را لگدكوب كرد. منظورم افراد كف روي آب و اراذل و اوباش و اهل فساد نيست چون اينها عددي نيستند. امام خميني(ره) استكبار جهاني را لگدكوب كرد. امام(ره) به گونه‌اي بود كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي راشدالقويشي، كتابي در خصوص ايشان نوشت. همچنين در اين زمان روزنامه‌نگار مصري در ملاقات با امام(ره) مطالبي را در گفت‌وگو با ايشان ردوبدل مي‌كند كه پس از آن كتاب "توپخانه‌هاي آيت‌الله" را مي‌نويسند.

وي ادامه داد: در واقع امام خميني(ره) روح خدا در كالبد جهان و امت است. تاثير امام(ره) به گونه‌اي بود و كاري كرد كه حتي هم اكنون و در اين لحظه در بحرين مردم شعار مي‌دهند و 2 نفر كشته شده است. همچنين در اردن و ليبي شعارهايي داده مي‌شود. چرا دشمنان امروز نگرانند؟ مي‌دانيد چرا در تهران پاتك مي‌كنند چون در مصر مورد تهاجم و تك ما، يعني تفكر اصيل شيعي و اهل بيت(ع)، قرار گرفته‌اند.

او؛ آمريكا، اسرائيل و صهيونيزم بين‌الملل را در جهان امروز لگدكوب شده خواند و يادآور شد: 120 سايت اينترنتي و حدود 170 عنوان كتاب از سوي اين مستكبران عليه اهل بيت(ع) نوشته شده است، زيرا مي‌گويند "سربازان پيامبر(ص) در ايران ريشه ما(اسرائيل) را برمي‌كنند". مستكبران چنين تحليل‌هايي داشتند كه در حدود 2 سال قبل حسني مبارك نامبارك به عربستان رفت. حسني مبارك بو و صدايي از جهاني شدن امروز پيروان امام راحل به مشام و گوشش رسيده بود.

حاجتي تصريح كرد: شوراي روابط خارجي آمريكا در تحقيقي محرمانه اعلام كرد كه دولت آمريكا تا سال 2025 ميلادي بيشتر برپا نيست. اين در حالي است كه در تحقيق بعدي مشخص شد كه اين پايداري تا كمتر از اين سال خواهد بود. صداي روح‌الله را شنيدند كه مي‌گفت، اين قرن، قرن نابودي استكبار و صهيونيست است. استكبار جهاني در حال فروپاشي است. حتي نظريه‌پردازان اسراييل اعلام مي‌كنند اين انقلاب‌ها صداي خميني است كه به گوش مي‌رسد. دنيا آبستن حوادث بزرگي است و اين، صداي پاي فرزند محمد(ص) و آقاي ما است كه به گوش مي‌رسد.

وي افزود: چرا مزدوران در حال پاتك زدن در مقابل راهپيمايي بزرگ 22 بهمن هستند. آخر جناب آقاي بزرگوار! صاحب سابقه و عنوان! چرا پاي در جاي پاي طلحه و زبير مي‌گذاري؟ چرا پس از مطالعه تاريخ باز راه را به اشتباه مي‌رويد؟ چرا حرف‌هاي شما را دشمن تكرار مي‌كند؟ اين مقدار كه احساس مي‌كنيم، رياست مجلس(خبرگان) برازنده هاشمي رفسنجاني نيست و از مجلس خبرگان رهبري انتظار مي‌رود كه رسيدگي كند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان كرد: ما انسان‌هاي تندرويي نيستيم اما براي آينده برخي افراد و جوانان نگران هستيم كه نكند با اظهارات برخي افراد راه صحيح را گم كنند. برخي افراد باعث گمراهي و گرفتار شدن به عذاب جهنم برخي ديگر شوند. عكس امام(ره) ما لگدكوب سم اسب‌هاي مستكبران جهان مي‌شود. خفاشان شب و نامردان روزگار كجا هستيد؟ چرا زماني كه امام زمان(عج) ظهور مي‌كند گم مي‌شويد؟ شما مزد و مواجب‌گير مستكبران هستيد، اين صحنه‌ها براي امت حزب‌الله قابل تحمل نيست.

حاجتي گفت: هر زمان كه امام خامنه‌اي اراده كند در دهن اين مزدوران خواهيم كوبيد. ما در صحنه‌ حاضريم. به وجود اين يكدلي و يكپارچگي زير سايه آيت‌الله جزايري(نماينده ولي‌فقيه در خوزستان و امام‌ جمعه اهواز) افتخار مي‌كنيم كه خداوند متعال آن را به ما عنايت كرده است. ما در انتظار فداي خون ناقابل خود به اين مملكت هستيم. بسيار براي دوستاني كه به خواب غفلت فرو رفته‌اند، دعا كرده و بسيار سعي در بيدار ساختن آنها داشته‌ايم، اما نشد.

او خاطرنشان كرد: با امام‌مان، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي عهد و پيمان مي‌بنديم و اميد است خدا در اين مسير ما را عنايت كند كه تا خون در رگ و نفس در جان ما برقرار است، همراه با تو باشيم. مي‌دانيم اين راهي است كه به سعادت و حجت خدا و مهدي موعود(عج) و آل محمد(ص) ختم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا از اهواز، در اين تجمع، تجمع كنندگان شعارهايي همچون "موسوي، كروبي اعدام بايد گردند"، "اي قوه قضايي اعدام انقلابي"، "جاسوس انگليسي، فتنه‌گر بي‌بي‌سي"، "لعنت علي عدوك يا علي، موسوي و كروبي و خاتمي" و "اي خبرگان ملت، رييس بي‌بصيرت، معزول بايد گردد"، سر دادند.

چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 18:20 :: نويسنده : مهدی پارسا

دستگیری و محاکمه موسوی و کروبی مطالبه اصلی تجمع کنندگان مقابل درب منزل موسوی است.

جهان: پس از پایان مراسم تشییع پیکرپاک شهید صانع ژاله، جمعیت کثیری از مردم در برابر منزل میرحسن موسوی تجمع کردند.

این جمعیت همچنان در حال افزایش است.

دستگیری و محاکمه موسوی و کروبی مطالبه اصلی تجمع کنندگان مقابل درب منزل موسوی است.

چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 18:17 :: نويسنده : مهدی پارسا

سفر مبارک به شهر تبوک عربستان نه برای اقامت بلکه به منظور معالجه صورت گرفته است

واحد مرکزی خبر: منابع نزدیک به حسنی مبارک رئیس جمهور مخلوع مصر اعلام کردند ، مبارک در پی وخامت حالش عصر روز سه شنبه راهی شهر تبوک در عربستان سعودی شد.

این منابع تصریح کردند ، سفر مبارک به شهر تبوک عربستان نه برای اقامت بلکه به منظور معالجه صورت گرفته است. این منابع افزودند، مبارک با وجود وخامت حالش ممکن است حج عمره بجا اورد ، سپس به کشورش برگردد. به گزارش پایگاه اینترنتی البشیر ، مبارک همچنین وصیت کرده است پس از مرگ ،‌ وی را در کنار مدفن نوه اش محمد علاء در خاک مصر دفن کنند.

سرلشكر جعفري در جشنواره سلمان فارسي:
بزودي پروژه‌هايي شبيه به معجزه در سپاه پاسداران رونمايي خواهد شد

خبرگزاري فارس: فرمانده كل سپاه با بيان اينكه به زودي پروژه‌هايي شبيه به معجزه اعلام خواهد شد كه مختص انقلاب اسلامي است، افزود:در صورت افتتاح اين پروژه‌ها دنيا به شگفتي واداشته مي‌شود.

به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار سرلشكر محمد علي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح امروز در دهمين جشنواره تحقيقات سپاه با عنوان "سلمان فارسي " با بيان اينكه امروز شاهد پيروزهاي مستمر انقلاب اسلامي در عرصه خاورميانه به خصوص در ميان كشورهاي عربي هستيم، تصريح كرد: اينها همان موفقيت‌هايي است كه سال‌ها پيش امام راحل آن را براي ما ترسيم فرمودند و ما چشم به انتظار اين موفقيت‌ها بوديم.

جعفري گفت: امروز اسلام در يك مقطع حساس در حال رشد است و خوشا به حال آنان كه در اين راه با شناخت و معرفت قدم برمي‌دارند.

وي با بيان اينكه انقلاب اسلامي نيازهاي متفاوتي دارد، گفت: برطرف كردن اين نيازها مستلزم مجاهدت، سخت‌كوشي و تلاش رزمندگان در عرصه‌هاي علمي، تحقيقاتي و نوآوري است كه مي‌تواند به صورت عميق نيازهاي انقلاب ونظام را در اين مقطع برطرف كند.

فرمانده كل سپاه همچنين با تاكيد بر اينكه البته ما هنوز در ابتداي راه قرار داريم، خاطرنشان كرد: امروز در عرصه امنيتي و دفاعي شاهد دستاوردهاي بي‌نظيري هستيم اما بايد بدانيم كه تلاش براي فناوري‌هاي جديد بايد ادامه پيدا كند و در اين صورت با مجاهدت رزمندگان در عرصه‌هاي دفاعي علاوه بر حفظ آمادگي ديگر نيازي به تكرار تجربه‌هاي گذشته نخواهيم داشت.

جعفري با بيان اينكه اين دانش و تجربه‌ها مي‌تواند به كشورهاي ديگر كه چشم اميد به جمهوري اسلامي دارند، منتقل شود، ادامه داد: سپاه يك نهاد انقلابي است كه بايد در همه عرصه‌ها فعاليت كند كه البته بعد از اتمام جنگ سرمايه‌گذاري‌هاي خوبي در عرصه علم و فناوري داشت كه به موفقيت‌هاي چشمگيري رسيد.

وي خاطرنشان كرد: ‌اين راه طولاني است و هر چه در اين زمينه ما به زيرساخت‌ها توجه كنيم، آيندگان بهره بيشتري خواهند برد.

فرمانده كل سپاه ادامه داد: برخي اين اقدامات در ابتدا با ابهام، ترديد و مخالفت شروع شد اما پس از چند سال كه نتايج آن به دست آمد، همه به اين باور رسيدند كه اين اقدامات درست بوده است.

جعفري گفت: براي مثال براي ورود سپاه به عرصه اقتصادي ابتدا مخالفت‌هايي مي‌شد اما امروز مي‌بينيم كه اگر اين اقدامات توسط سپاه پاسداران صورت نمي‌گرفت ما با مشكلات زيادي روبرو مي‌شديم.

وي با تاكيد بر اينكه نگاه ما به فعاليت‌هاي علمي بايد به عنوان يك جهاد مقدس باشد، خاطرنشان كرد: ما بايد تكليف‌محور باشيم نه نتيجه‌محور و تجربه نشان داده موفقيت‌هاي مراكزي كه با اين نگاه كار مي‌كند اصلا قابل مقايسه با ديگر مراكز نيست.

فرمانده كل سپاه خاطرنشان كرد: البته در راه جهاد علمي بايد سختي‌ها را تحمل كرد و از راحتي بگذريم‌ و زماني كار ما ارزش پيدا مي‌كند كه براي رضاي خدا باشد.

جعفري در پايان با بيان اينكه به زودي پروژه‌هايي شبيه به معجزه اعلام خواهد شد كه مختص انقلاب اسلامي است، افزود:در صورت افتتاح اين پروژه‌ها دنيا به شگفتي واداشته خواهد شد چرا كه اين پروژه‌ها در هيچ كجاي جهان وجود ندارد و اولين آن در آينده نزديك به اطلاع ملت ايران خواهد رسيد.

سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:37 :: نويسنده : مهدی پارسا

در تجمع غير قانوني عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه در برخي از خيابان هاي شهر تهران كه با بهانه حمايت از مردم مصر و تونس برگزار شد، هيچ شعاري در حمايت از مردم مصر و تونس سر داده نشد.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، شبكه هاي ماهواره اي سايت هاي اينترنتي وابسته به دولت انگليس و آمريكا و رژيم صهيونيستي از چندين هفته قبل با دعوت عناصر بازيچه خود موسوي و كروبي به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس خواهان حضور آشوبگران در كف خيابان در ساعت 15 امروز 25 بهمن شده بودند، اين بار نيز چون گذشته ناكام از صحنه خارج شدند.

تعجب‌آور اين است انگليس و آمريكا كه حامي مبارك و بن‌علي بودند براي حضور آشوبگران در خيابان‌هاي تهران براي حمايت از مردم مصر و تونس تبليغات وسيعي به عمل مي‌آوردند.

با حضور مردم تلاش‌هاي توطئه استكبار جهاني براي برهم زدن نظم عمومي در برخي خيابان‌هاي تهران خنثي شد. علي‌رغم تبليغات گسترده سايت‌هاي ضد انقلابي براي كشاندن مردم به كف خيابان به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس فتنه‌گران كما في‌السابق نتوانستند كاري را از پيش ببرند و با حضور فعال مردم در صحنه و در كنار نيروي انتظامي همچنان ناكام باقي ماندند.

يك سايت داخلي متعلق به جريان فتنه كه متاسفانه منصوب به يكي از مقام هاي سابق است و با هزينه متعلق به بيت المال اداره مي شود، تلاش كرد تا براي فريب افكار عمومي اين تجمع را داراي مجوز قانوني اعلام كند . خبر اين سايت به عنوان خوراك تبليغاتي رسانه هاي وابسته به غرب و نظام صهيونيستي بلافاصله مورد استفاده انبوه قرار گرفت.

عناصر منافقين، سلطنت‌طلبان، اراذل و اوباش و فتنه به دنبال تبليغات چندين هفته‌اي سايت‌هاي ضد انقلابي و با بهانه حمايت از مردم مصر و تونس در برخي خيابان‌هاي تهران قصد ايجاد اختلال و برهم زدن نظم عمومي را داشتند كه هرچند موجب آزار و اذيت مردم و ايجاد راهبندان و ايجاد ترافيك براي ساعاتي در برخي از خيابان‌ها شد، اما با حضور مردم و امت حزب‌الله در صحنه منزوي و متواري شدند.

خوشبختانه برخي از عناصر منافقين و برخي گروهك‌ها كه در صدد سوء استفاده از اين فضا بودند از سوي مردم دستگير و تحويل نيروي انتظامي و دستگاه هاي امنيتي شدند.

عده‌اي از آشوبگران براي مردم ايجاد مزاحمت كرده و موجب ترافيك شدند برخي از آنها در حوالي ميدان توحيد حداكثر تلاش‌شان به آتش كشيدن سطل زباله و ايستگاه اتوبوس و در خيابان هاي فرعي بودند كه با نفرت و اعتراض مردم روبه‌رو شدند.

از آنجايي كه اين تجمعات چند نفره با ادعاي حمايت از مردم مصر و تونس انجام شد هيچ شعاري در حمايت از مردم مصر و تونس سر داده نشد و حداكثر كاربرد آن ايجاد ترافيك و برهم زدن نظم و امنيت شهري بود كه البته در بخش ترافيك مردم تهران به آن عادت داشتند.

مردم كه از اقدام آشوبگران به خشم آمده بودند مرتب عليه موسوي و كروبي و ساير عوامل فتنه شعار سر مي‌دادند و ميرحسين و كروبي را مورد لعن و نفرين قرار مي‌دادند و خواستار دستگيري، محاكمه و اشد مجازات براي سران فتنه بازيخورده دشمن بودند.

در جريان حوادث امروز تعدادي از عوامل گروهك‌هاي منحله و تروريستي منافقين، سلطنت‌طلب‌ها، كومله و... كه قصد خرابكاري داشتند قبل از هر گونه اقدامي دستگير شدند.

يكي از عوامل اين گروهك‌ها تمام جيب‌هاي خود را پر از سنگ كرده بود و اين سنگ‌ها را به سمت مردم و نيروي انتظامي پرتاب مي‌كرد، بلافاصله شناسايي و دستگير شد.
اقتدار مردم و نيروهاي انتظامي و بسيجي در صحنه مشهود بود به گونه‌ايي كه آن عده‌ قليل كه فهميدند حركت‌شان با اقبال مردم روبه‌رو نمي‌شود و موفقيتي نخواهند داشت،با هجوم مردم به سمت شان صحنه را ترك كرده و فرار را ترجيح مي‌دادند و رسانه‌‌هاي غربي هم كه مدام براي كشاندن مردم به خيابان تلاش مي‌كردند وقتي كه ديدند كارشان توفيقي ندارد از شدت تبليغات خود كاستند.

ساعتي كه براي اين تجمع انتخاب شده بود ساعتي بود كه با تعطيلي مردم از ادارات روبه‌رو شده بود و به طور طبيعي مردمي كه مي‌خواستند به منزل بازگردند در اثر ترافيك مجبور بودند، پياده‌روها را پياده طي كنند.

صاحب‌نظران تعداد نيروها در اين تجمعات را بسيار كمتر از تجمعات 13 آبان و روز عاشورا ارزيابي كردند.

دعوت کنندگان به راهپيمايي 25 بهمن حاميان مبارک در تهران بودند؛ چرا که دوستان مبارک (آمريکا واسرائيل) همان حمايت کنندگان از جريان فتنه درداخل کشور بودند. اين توطئه دشمن و جريان فتنه به منظور همراهي با نظام سلطه براي تغيير موضوع فعلي و اصلي جهان از مصر به ايران ، انتقام استکبار جهاني از مردم ايران به واسطه شکست مفتضحانه و تلاش براي آدرس غلط دادن به افکار عمومي جهان بود كه الحمدلله مثل هميشه با هوشياري مردم خنثي شد.

ماهيت اصلي جريان فتنه يعني نفاق ، باسردادن شعار نه غزه ونه لبنان درگذشته و فرياد حمايت ازمردم مصر در امروز برهمگان آشکار شده است. راهپيمايي گسترده مردم درسراسرکشور در 22 بهمن و حمايت از مردم مصر در اين روز نشان داد که هرگونه تجمع وراهپيمايي ديگر غيرمردمي وغير قانوني بود. اگر لازم باشد مردم همچون 22 بهمن و نهم دي 88 باز هم فعالانه تر در صحنه خواهند بود.

سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:35 :: نويسنده : مهدی پارسا

مدیرکل امور فوق برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد از برنامه‌ریزی برای عرضه پوشش‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی در دانشگاه آزاد از سوی موسسات تولیدی این محصولات خبر داد و گفت: این به معنای یکسان‌سازی پوشش و حجاب در دانشگاه آزاد نیست.



علیرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سیاست‌های عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تلاش می‌کنیم از راه‌های پژوهشی، آموزشی و تبلیغی در راستای نهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها استفاده کنیم.

صالحی در پاسخ به اینکه آیا اخباری که در زمینه عرضه مانتوفرم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده است به معنای حرکت دانشگاه آزاد به سمت یکسان‌سازی پوشش دانشجویی در این دانشگاه است، به مهر گفت: هیچ برنامه‌ای در بحث یکسان‌سازی پوشش دانشجویی در دانشگاه آزاد نداریم.

مدیرکل امور فوق برنامه فرهنگی دانشگاه آزاد در توضیح بیشتر گفت: برخی موسسات تولیدی اقدام به عرضه چادرها یا لباس‌های متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی می‌کنند که اگر با آنها به توافق برسیم می‌توانیم فرصتی برایشان قائل شویم تا محصولاتشان را در دانشگاه آزاد عرضه کنند اما این به معنای یکسان‌سازی پوشش و حجاب نیست.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‌های عفاف و حجاب باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی و در شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌ها جمع‌بندی شود و در نهایت اگر شورا به یک جمع‌بندی رسید، دانشگاه آزاد اسلامی نیز با مجموعه همراهی می‌کند.

 

رجانیوز نوشت:

ماجراي روز دوشنبه 25 بهمن تهران نشان داد كه دغدغه برخي تصميم‌سازان در مورد تبعات بازداشت موسوي و كروبي و احتمال احياي مجدد بدنه اجتماعي جريان فتنه موضوعيت ندارد و با توجه به بازي علني اين دو نفر در پازل امريكا و رژيم صهيونيستي به‌ويژه در جريان سقوط حسني مبارك، اكنون بهترين زمان براي دستگيري و محاكمه اين افراد است.

سرانجام پس از 10 روز جوسازي و كري‌خواني سران و رسانه‌هاي جريان فتنه در مورد تجمع روز 25 بهمن، امروز در نهايت چند گروه بين 50 تا 100 نفري در خيابان‌هاي انقلاب و آزادي تهران حاضر شدند و حتي سرجمع عدد افرادي كه با اراده مشخص در اين محل حاضر شده بودند، در تهران با بيش از 10 ميليون جمعيت به 10 هزار نفر هم نرسيد.

اما بي‌رغبتي مردم تهران به فراخوان موسوي و كروبي آن‌قدر واضح بود كه حتي شبكه بي‌بي‌سي فارسي نيز كه با ذوق و شوق براي پوشش آن، سه ساعت زودتر از هر روز برنامه‌هايش را آغاز كرده بود، ساعاتي بعد از زبان حسين باستاني ناچار شد اعتراف كند كه تجمع امروز تهران فراگير نبوده و تنها در قالب گروه‌هاي محدود شكل گرفته است.

راهپيمايي مورد حمايت منافقين، گروهك ريگي، رضا ربع پهلوي، مقام‌هاي كاخ سفيد و رژيم صهيونيستي در حالي براي امروز برنامه‌ريزي شده بود كه طراحان آن دو هدف اصلي را مدنظر داشتند. آن‌ها از طرفي قصد داشتند كه تحولات اخير در كشورهاي افريقايي و منطقه را كه به‌دليل سيبل شدن متحدان اصلي امريكا و اسرائيل كاملاً‌ به ضرر آن‌ها است، سرشكن كنند ودر نتيجه به بهانه دفاع از مردم مصر و تونس كه (اتفاقاً‌ امروز تنها شعاري كه معدود فتنه‌گران سر ندادند، در حمايت از مردم مصر و تونس بود!)، متحدان كاخ سفيد را از كانون توجه و نفرت عمومي خارج كرده و نقطه ثقل توجه افكار عمومي دنيا را به ايران منتقل كنند. همچنين از طرف ديگر، به‌دنبل اين بودند كه با آگاهي از اينكه دولت به تجمع‌هاي ساختارشكنانه آنان كه برخلاف اصل 27 قانون اساسي هم بر خلاف مباني اسلام است و هم قيد بدون سلاح در آن رعايت نمي‌شود، پس از صادر نشدن مجوز، در ادامه پروژه هتك آبروي كشور، نظام سياسي ايران را مشابه كشورهايي با نظام ديكتاتوري مصر و تونس نمايش دهند.

با اين حال، حضور ايذايي گروه‌هاي چند ده نفره در برخي نقاط خيابان‌هاي آزادي و انقلاب تنها به اخلال در رفت‌وآمد مردم منجر شد و در حالي كه از ساعت 15 به بعد هر روز تهران به‌ويژه در مناطق مركزي شهر ترافيك خاصي را تجربه مي‌كند، امروز اين ترافيك چند برابر شد و شهروندان زيادي ناچار به پياده شدن از وسايل نقليه و پيمودن مسافت طولاني شدند.

همچنين دانشجويان معتقد به نظام در دانشگاه تهران پس از پايان مراسمي كه در دانشگاه داشتند، با حضور در مقابل سر در اصلي دانشگاه و در دست گرفتن پرچم‌هاي ياحسين(ع) و حمل تصاويري از امام راحل و رهبر انقلاب در كنار دانشجويان مؤمن ديگري كه از دانشگاه اميركبير به آن‌ها پيوستند، به سمت ميدان انقلاب حركت كردند و با سر دادن شعارهاي انقلابي، بساط جمع محدود فتنه‌گران را به‌هم زدند.

با اين حال،‌ بي‌رغبتي آشكار مردم تهران در همراهي با جريان فتنه نشان داد اين تصور در ميان برخي افراد كه بازداشت موسوي و كروبي ممكن است تبعات سنگيني داشته باشد و بنابراين، هنوز وقت محاكمه آن‌ها فرا نرسيده، درست نبوده و علي‌رغم تأخير در اين اقدام كه هزينه‌هاي زيادي نيز براي كشور داشته است، اكنون با توجه به همراهي واضح اين دو نفر با سياست‌هاي امريكا و رژيم صهيونيستي و ريزش تقريبا كامل بدنه اجتماعي فتنه،‌ در حال حاضر بهترين زمان براي محاكمه موسوي و كروبي است.

اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان كشته شدن اين جوان دانشجو را به عموم دانشگاهيان ايران تسليت عرض نموده اعلام مي‌دارد كه آن دانشجو قرباني فساد و توطئه 2 راس فتنه يعني موسوي و كروبي شده است و ضمن هشدار نسبت به پيراهن عثمان بلند كردن فتنه‌گران خطاب به دستگاه قضا برخورد فوري‌ و بي‌درنگ با سران فتنه يعني موسوي و كروبي آن 2 شرور را كه في‌الحال از روي حقه و بغض و كينه خود را به عمله‌هاي سياسي آمريكا و اسرائيل در ايران تنزل داده‌اند، مطالبه مي‌دارد و صراحتا مي‌گويد در صورت كوتاهي در برخورد با آنها، راه محاكمه سران فتنه را به دستگاه قضا نشان خواهد داد.

اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور در بيانيه‌‎اي با تأكيد بر اينكه جنگ با انقلابي كه به‌فرموده حضرت امام حفظ آن از اوجب واجبات و هم‌دستي با دشمن براي براندازي نظام در حكم محاربه با امام زمان است، تصريح كرد: موسوي و كروبي در حكم ناكثين و بدتر از آنها يعني منافقين هستند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، متن بيانيه اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه‌هاي سراسر كشور به ‌شرح ذيل است:

"آيا نديديد كساني كه طرح دوستي با گروهي كه مورد غضب خداوند بودند، ريختند خداوند عذاب شديدي براي آنها فراهم ساخته است . . . . "14و 15 مجادله.
پس از حماسه تاريخي 9 دي و 22 بهمن 88 در حالي كه نظام در حال فروپاشي امپرياليسم و دشمنان سفاك اين مرز و بوم نگران جلوه‌هاي ديگري از شكوه اتحاد و عظمت هم‎بستگي آميخته با بصيرت ملت ايران بودند، يك بار ديگر زوزه گرگ‌هاي زخمي دندان به خون مستضعفان آغشته و در كمين نشسته از قلم‌هاي ناپاك و حلقوم كثيف مشتي وطن‌فروش، منحرف و فاسد شنيده شد كه حقيقتا آيه شريفه 43 سوره فرقان به‌خوبي وصفشان نموده است . . . " آيا ديدي كسي را كه هواي نفسش را معبود خويش قرار داده است؟ آيا تو مي‌تواني او را هدايت كني؟ ".

بيانيه‌اي كه توسط آن دو عنصر فاسق و خودفروخته سياسي يعني موسوي و كروبي طي هفته گذشته در پوشش حمايت از مردم مصر و در باطن احياي نهضت مرده سبز نفاق، منتشر شد، چند نكته قابل تأمل داشت: اولا اينكه امثال اين دو تفاله آمريكا و غرب در هرجاي ديگر دنيا با حكومت‌ها چنين رفتاري داشتند، ذره‌اي لطف و ترحم كه امروز از آن بهره مي‌برند شاملشان نمي‌شد؛ اما جالب است كه همچنان با بي‌آبرويي تمام بيانيه مي‌نويسند.

ثانياً در حالي كه مردم خود را براي راهپيمايي ميليوني 22 بهمن آماده مي‌كردند، انتخاب 25 بهمن براي راهپيمايي يعني اعتقاد نداشتن و به رسميت نشناختن روز 22 بهمن همان‌روز استقرار نظام جمهوري اسلامي ايران و در نتيجه يعني عبور از نظام جمهوري اسلامي ايران برآمده از خون چند صد هزار شهيد.

ثالثا، تظاهرات به نام حمايت از مردم مصر بود؛ نكته جالب و مضحك اين است كه حسني مبارك، عزيز اسرائيل و آمريكا بود. ميرحسين موسوي و مهدي كروبي هم عزيز آمريكا و اسرائيل هستند. پس اين تناقض را چه مي‌شود؟ همان آمريكايي كه حسني مبارك دفاع مي‌كرد و همان صهيونيست‌ها كه نگران رفتن مبارك بودند، همانها هم حاميان اصلي اين دو نفر رأس‌الفتن هستند. در واقع مبرهن است كه اينها مبارك‌هاي اسرائيل و آمريكا در ايران هستند.

حمايت اين مبارك‌ها از تظاهرات ضدمباركي در مصر يك دروغ بزرگ ديگر مضاف بر خدعه‌هاي قبلي آنهاست.

رابعا زنده كردن جريان نفاق و برانداز كه حدود يك سال پيش در 9 دي 88 به كما رفت و در 22 بهمن همان سال در گورستان خشم مردم دفن شده است، پروژه اين نااهلان نابخرد و كينه‌توز بود. كه البته مثل دفعات قبل در محاسبات خود دچار اشتباهي بزرگ در تحليل از شرايط سياسي مردم و جامعه شدند و باز هم نزد افكار عمومي تحقير شدند.

آيا نمي‌دانند 2 سال است مردم به ياد آنها در مساجد و تكايا شعار مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولايت فقيه سر مي‌دهند؟ هرچند از نگاه ما آن 2 نفر (موسوي و كروبي) در حكم ناكثين ولو بدتر از آنها يعني منافقين قرار دارند و آنها را خروج يافته از دين و كتاب خدا مي‌دانيم اما آيات 119 و 120 سوره آل عمران را متذكرشان مي‌شويم. "شما كساني هستيد كه آنها را دوست مي‌داريد. اما آنها شما را دوست نمي‌دارند . . . اگر نيكي به شما برسد، آنها را ناراحت مي‌كند و اگر حادثه ناگواري براي شما رخ بدهد خوشحال مي‌شوند ".

هان دوستان ديروز و دشمنان امروز انقلاب، به‎راستي كه رابطه شما با دشمن مصداق آيه فوق است.

بدانيد از نظر نويسندگان اين بيانيه شما و اعوان و انصارتان مرتد و خروج يافته از دين هستيد.

جنگ با انقلابي كه امام فرمود حفظ آن از اوجب واجبات است و انقلابي كه اسلام را زنده كرد و هم‌دستي با دشمن براي براندازي نظام حكم محاربه با امام زمان را دارد.

موضوع مهم ديگري كه روز گذشته در حادثه‌اي مشكوك رخ داد، كشته شدن يك جوان دانشجوي دانشگاه هنر در تهران بود كه بوي توطئه‌اي ديگر و تكرار سناريوي نخ‏نماي ندا آقاسلطان را به مشام مي‌رساند.

بلاشك مسبب ريخته شدن خون اين جوان مثل تمام خون‌هايي كه پس از فتنه ريخته شده، موسوي و كروبي هستند.

فضا دادن به اجراي پروژه‌ها و تاكتيك‌هاي شيطاني دشمن براي تحريك احساسات و عواطف مردم و نيز خوراك خبري براي دستگاه‌هاي تبليغاتي غرب به منظور از سرگيري فتنه‌هاي داخلي و انحراف افكار عمومي از موضوع مصر در منطقه و نيز تضعيف اقتدار رو به گسترش نظام و دولت در عرصه بين‌الملل بازي كثيفي است كه همه از آن آگاهند و به خوبي نسبت به آن بصيرت دارند.

اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان كشته شدن اين جوان دانشجو را به عموم دانشگاهيان ايران تسليت عرض نموده اعلام مي‌دارد كه آن دانشجو قرباني فساد و توطئه 2 راس فتنه يعني موسوي و كروبي شده است و ضمن هشدار نسبت به پيراهن عثمان بلند كردن فتنه‌گران خطاب به دستگاه قضا برخورد فوري‌ و بي‌درنگ با سران فتنه يعني موسوي و كروبي آن 2 شرور را كه في‌الحال از روي حقه و بغض و كينه خود را به عمله‌هاي سياسي آمريكا و اسرائيل در ايران تنزل داده‌اند، مطالبه مي‌دارد و صراحتا مي‌گويد در صورت كوتاهي در برخورد با آنها، راه محاكمه سران فتنه را به دستگاه قضا نشان خواهد داد.

سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 12:28 :: نويسنده : مهدی پارسا

بولتن نیوز نوشت:

در پی اقدام دیروز سبزها در تهران، شیخ کروبی طی نامه ای به سفارت انگلیس در مورد جزئیات عملکرد هواداران خود توضیحاتی ارسال کرد که با واکنش سفارت جزیره انگلیس مواجه شد. متن کامل نامه کروبی و جواب سفارت جزیره انگلیس بدین شرح است:


نامه کروبی به سفارت انگلیس:
عالیجناب سفیر کبیر محترم!
دیروز همان گونه که شاهد بودید و در گزارشهای مستند به فیلمهای سفارشی و آبکی خبرنگاران شهروند ما ملاحظه فرمودید در لبیک به دعوت این حقیر و معاون اول محترم، جمعیتی میلیونی در حدود 1000 نفر به خیابانها آمدند و...

براي مشاهده كامل متن به ادامه مطلب مراجعه كنيد



ادامه مطلب ...
سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 1:33 :: نويسنده : مهدی پارسا

تمامي آمارها حكيت از افزايش چشمگير 61 درصدي ورود دختران به دانشگاه دارد و رفته رفته از جمعيت افراد ذكور در دانشگاهها كمتر مي شود

 

سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:, :: 1:30 :: نويسنده : مهدی پارسا

خبرگزاری فارس  و نسیم گزارش دادند:

عوامل فتنه‌گر و منافقين مزدور با تير‌اندازي به سوي مردم و رهگذران يك نفر را به شهادت رساندند.

عوامل فتنه‌گر و گروهك مزدور و تروريستي منافقين امشب با استفاده از فضای اغتشاشات خياباني در برخي معابر تهران به سوي رهگذران آتش گشودند كه در جريان اين تيراندازي يك نفر از هموطنانمان که دارای سوابق بسیجی نیز می‌باشد شهيد شد.

در اين تيراندازي همچنين چند تن از هموطنانمان به شدت مجروح شدند كه در حال حاضر در بيمارستان تحت مداوا هستند.

      شعار علیه انگلیس روی آنتن زنده بی‌بی‌سی فارسی!  
 

 

 فردی که بی بی سی او را شاهد عینی معرفی کرد بدون بیان هیچ گونه اظهار نظری، تنها عنوان کرد که توجه شما را به شعارهای مردم تهران جلب می کنم. ثانیه هایی بعد صدای تهرانی ها از تلویزیون بی‌بی‌سی به گوش رسید که فریاد می‌زدند "مرگ بر انگلیس"، "بی‌بی‌سی حیا کن، مملکت رو رها کن" و ...

تلویزیون دولتی انگلیس که امروز برنامه هایش را زودتر از همیشه شروع کرده، کوشیده است که با قطع مکرر برنامه های عادی خود و برقراری ارتباط زنده با افرادی در تهران، فضای پایتخت را ملتهب توصیف کند.

در همین راستا دقایقی پیش مجری بی بی سی فارسی با قطع برنامه عادی، بر صفحه این تلویزیون ظاهر شد و اعلام کرد که بی بی سی می خواهد با یک شاهد عینی در یکی از خیابان های تهران گفت وگو و رویدادهای تهران را از قول او بیان کند.
 
فردی که بی بی سی او را شاهد عینی معرفی کرد بدون بیان هیچ گونه اظهار نظری، تنها عنوان کرد که توجه شما را به شعارهای مردم تهران جلب می کنم.
 
ثانیه هایی بعد صدای تهرانی ها از تلویزیون بی بی سی به گوش رسید که فریاد می زدند "مرگ بر انگلیس"، "بی‌بی‌سی حیا کن، مملکت رو رها کن" و ...
 
تا زمانی که دست اندرکاران بی بی سی موفق شدند این ارتباط صوتی را قطع کنند شعارها چندین بار پخش شد.
مجری برنامه هم که از این رویداد نامطلوب دستپاچه شده بود، از بینندگان بی بی سی "عذر" خواست و گفت که چون در تهران خبرنگار ندارند چنین اتفاقی روی داده است!
 
وی پس از یک میان برنامه، بار دیگر از مخاطبان بی بی سی عذرخواهی کرد اما در موضعی متفاوت گفت که درباره این رویداد دیگر اظهار نظر نمی کند.
کفاشیان خبر داد؛
حضور کرش در ایران منتقی شد!!
 

 

در حالی که همه چیز برای استخدام کارلوس کرش آماده شده بود و رئیس سازمان تربیت بدنی برای پرداخت رقم درخواستی این مربی پرتغالی اعلام آمادگی کرده بود دقایقی قبل علی کفاشیان از منتفی شدن حضور وی در ایران خبر داد و در این باره گفت:« متاسفانه آقای کارلوس کرش نزدیک به یک ساعت پیش طی نامه‌ای رسمی اعلام کرد قادر به فعالیت در ایران نیست و نمی‌تواند به ایران سفر کند.»

به گزارش رجانيوز، علی کفاشیان که در برنامه تلویزیونی نود به صورت تلفنی سخن می‌گفت،علت اصلی این تصمیم را مخالفت خانواده کارلوس کرش اعلام کرد، وی با بیان این مطلب گفت:«متاسفانه خانواده آقای کرش با صفر وی به تهران موافقت نکردند که این مساله باعث شده ایشان قید حضور در ایران را بزنند و به ما اعلام کنند علی رغم پیشنهاد خوب ایران نمی توانم در ایران مربیگری کنم.»

وی در ادامه توضیحات خود اعلام کرد:« علی رغم این که ما خیلی دوست داشتیم این اتفاق صورت گیرد و کارلوس کرش در تهران فعالیت خود را آغاز کند متاسفانه این اتفاق روی نداد و مجبوریم از فردا کار را برای مذاکره با سایر گزینه ها آغاز کنیم،البته باید به این نکته هم اشاره کنم که رئیس سازمان تربیت بدنی در این متد حمایت خوبی از فدراسیون فوتبال به عمل اورد و اعلام کرد هرچقدر نیاز باشد سازمان تربیت بدنی هزینه خواهد کرد تا یک مربی خوب و بزرگ به فوتبال ایران بیاید اما این اتفاق روی نداد.»

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 19:59 :: نويسنده : مهدی پارسا

بررسی و مطالعه برای تدوین قانونی جدید جهت جلوگیری از گسترش استفاده از ماهواره آغاز شده است.

به گزارش جهان، پس از انکه طی سالهای اخیر قوانین تصویب شده در این خصوص به نتیجه مقبولی نرسید این روزها خبرهایی از آغاز بررسیها برای طرح مجدد موضوع ماهواره به گوش می رسد.

براي خواندن متن كامل بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 19:52 :: نويسنده : مهدی پارسا
این فیلم که به اذعان برخی مسئولان ارشد ارشاد، فیلمی با مضمونی خوب اما اجرایی ضعیف است، روایتگر برخی ترفندهای دشمنان در رخدادهای پس از انتخابات است و در آن، چهار دانشجو ناخواسته وارد ماجرایی می‌شوند که یک تیم خرابکار، برای اغتشاش در تهران در حال برنامه‌ریزی است، در این بین، فرار این دانشجویان که از دو گروه حامیان و مخالفان دولت هستند، راه به جایی نبرده و...
سرویس فرهنگی ـ اتفاقی که شب گذشته، یکشنبه، در سالن همایش‌های برج میلاد رخ داد، به طور قطع در تاریخ جشنواره فیلم فجر بی‌سابقه بوده و شاید در آینده هم تکرار نشود... نمایش نخستین فیلم‌ سیاسی در دوره معاونت جدید سینمایی، به قدری از سوی برخی تحمل نشد، که برخی اهالی سینما، از چنین برخوردهایی شوکه شده و از تداوم آن ابراز نگرانی کردند
براي مشاهده كامل بحث بروي ادامه مطلب كليك كنيد

 

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:47 :: نويسنده : مهدی پارسا

رييس جمهور سه شنبه 26 بهمن ماه پس از اخبار سراسري 21 شبكه اول سيما با مردم گفت‌وگو خواهد كرد .

به گزارش ايسنا،دكتر محمود احمدي نژاد در اين گفت و گوي زنده تلويزيوني در خصوص مهمترين مسايل روز كشور از جمله مباحث اقتصادي با مردم سخن خواهد گفت.

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:44 :: نويسنده : مهدی پارسا

مسئولین جشنواره گفته اند که فرصت بازبینی فیلم ها توسط هیئت داوران امشب تمام می شود و با توجه به اینکه اولین نسخه اخراجی ها تا صبح فردا حاضر خواهد شد بدین ترتیب مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

به گزارش رجانیوز، مسعود ده نمکی کارگردان فیلم سینمایی اخراجی ها در وبلاگش نوشت: نمی دانم این خبر خوب است یا نه؟اما مسئولین جشنواره گفته اند که فرصت بازبینی فیلم ها توسط هیئت داوران امشب تمام می شود و با توجه به اینکه اولین نسخه اخراجی ها تا صبح فردا حاضر خواهد شد بدین ترتیب مورد داوری قرار نخواهد گرفت.

اما حتی این خبر قطعی هم باشد به احترام مخاطبان جشنواره اخراجی ها در تمامی سانس ها برای مردم نمایش داده خواهد شد.

نمی دانم شاید اینطوری با یک تیر دو نشان زده شده باشد هم خیال رقبا راحت شد هم خیال رفقا!

در این چند روز برخی سایت ها و شبکه های ماهواره ای در یک فرار به جلو اعلام می کردند که قرار است جوایز جشنواره را به اخراجی ها بدهند دیگر با این کار فکر کنم خیال آنها هم راحت شد.نمی دانم چرا نا خود آگاه یاد ضرب المثل مرغ عزا و عروسی می افتم.

از روزی که برخی سایت ها و رسانه ها با شیطنت مردم را به قاچاق فیلم تشویق کرده اند این احتمال وجود دارد که برخی از ترس تکرار تاریخ دست به هر کاری بزنند .امیدوارم حد اقل اگر مورد قضاوت قرار نمی گیریم مورد قساوت هم واقع نشویم... و مسئولین جشنواره بیشتر مراقب امنیت فیلم باشند.

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:41 :: نويسنده : مهدی پارسا

 تابناك در سايت خود چنين نوشت كه:یک سایت خبری مدعی شداست:

طرفداران ما نمی‌آیند و فقط عده‌ای تندرو و اغتشاشگر به صحنه می‌آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می‌شود.

اگر نظام مجوز برگزاری تجمع را ندهد ،که نمی‌دهد . طرفداران ما نمی‌آیند و فقط عده‌ای تندرو و اغتشاشگر به صحنه می‌آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می‌شود و نظام هم حلقه فشار را برای ما تنگ‌تر می کند.

سید محمدخاتمی در جلسه جمعه شب خود با تعدادی از چهره های اصلاح‌طلب ضمن انتقاد از فراخوان موسوی و کروبی برای تجمع ۲۵ بهمن، این تاکتیک را منجر به اضمحلال بیشتر اصلاح طلبان دانسته و گفته است: اگر نظام مجوز برگزاری تجمع را ندهد - که نمی‌دهد -، طرفداران ما نمی‌آیند و فقط عده‌ای تندرو و اغتشاشگر به صحنه می‌آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می‌شود و نظام هم حلقه فشار را برای ما تنگ‌تر می کند.

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:39 :: نويسنده : مهدی پارسا
هشدار سردار نقدی محقق شد
تهدید به خودکشی با پرچم سبز بالای دکل مخابرات

به گزارش تابناك :پروژه سوژه سازی برای تجمع سفارشی ضد انقلاب کلید خورد؛ مردی با پرچم سبز هم‌‌اکنون در چهارراه قصر در بالای دکل مخابرات تهدید به خودکشی کرده است.

به گزارش جهان روز گذشته سردار نقدی هشدار داده بود که سازمان‌های جاسوسی غربی به دنبال این هستند تا فرد عقب‌افتاده‌ای را پیدا کنند که خود را در تهران آتش بزند و این کار را با شروع تحولات تونس و مصر شبیه‌سازی کنند.

در همین رابطه نسیم گزارش داد مأموران امنیتی حاضر در محل تأیید کردند که فرد مورد نظر در حال مکالمه تلفنی با خارج از کشور است. گفتنی است با تدابیر در نظر گرفته شده از سوی ماموران امدادی، امکان خودکشی از وی گرفته شده است و فرد مذکور به دنبال فرافکنی و جلب توجه است.

که نهایتا توسط ماموران امنیتی دستگیرشد.

دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:, :: 12:37 :: نويسنده : مهدی پارسا

 به نوشته تابناك:یک فروند کشتی تحت مدیریت کشتیرانی ایران و هند توسط دزدان دریایی ربوده شد.




کمیته اضطراری کشتیرانی ایران و هند ساعاتی پیش اعلام کرد : یک فروند کشتی فله بر تحت مدیریت کشتیرانی ایران و هند حدود ساعت پنج بعد از ظهر روز شنبه 23 بهمن ماه در حالی که در مسیر پر تردد خلیج فارس به طرف چین در حرکت بود در شمال اقیانوس هند توسط مهاجمین مسلح و مجهز به قایق های تندرو متوقف و ربوده شد.
این کمیته با اعلام اینکه این کشتی با ظرفیت 52 هزار تن با محموله سنگ آهن از بندرعباس به مقصد چین در حرکت بوده است افزود: طبق گزارشات دریافتی ،دزدان دریایی مسیر این کشتی را تغییر داده و کشتی مذکور هم اینک در حال حرکت به سمت خلیج عدن است.


کمیته اضطراری کشتیرانی ایران و هند اظهار داشت :‌ طبق آخرین پیگیری ها حال 22 خدمه افسر و ملوان کشتی مذکور شامل 13 نفر ایرانی و 9 نفر هندی صحیح و سالم گزارش شده است .
کمیته مذکور تاکید کرد : این کمیته با جدیت تمام در حال بررسی وضعیت این کشتی و پیگیری آزادسازی آن است ودر این ارتباط بطور مداوم با نیروهای دریایی ایران ، هندوستان ، پاکستان ، عمان و نیروهای بین المللی مستقر در منطقه و سایر ارگانهای ذیربط در تماس است .
این کمیته با بیان اینکه تا لحظه مخابره این خبر تماسی از ربایندگان این کشتی نداشته ایم یاد آور شد : کمیته اضطراری کشتیرانی ایران و هند به محض اطلاع از وقوع این حادثه در تلاش برای آزاد سازی سریع و فوری این کشتی است.

پیوندهای روزانه