"رياست خبرگان، برازنده‌ي هاشمي نيست"
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:, :: 18:21 :: نويسنده : مهدی پارسا

به گرارش تابناك : امت حزب‌الله اهواز در محكوميت حوادث 25 بهمن و درخواست محاكمه فوري سران فتنه، امروز، 27 بهمن مقابل مسجد اعظم اهواز تجمع كردند.
به گزارش ايسنا ـ منطقه خوزستان ـ حجت‌الاسلام والمسلمين "مير احمدرضا حاجتي"، امام جمعه موقت اهواز، با حضور در بين تجمع كنندگان، گفت: تجمع امروز همانند روزهاي قبل و با مناسبت‌هاي قبلي نيست. دلها از حوادث 25 بهمن، خونين و سوخته است. درباره تصاويري كه از تلويزيون مشاهده شد و حتي تصاويري كه سيماي جمهوري اسلامي ايران به دليل شدت به آنها نپرداخت ولي در صحنه اينترنت قابل مشاهده بودند، چه بايد گفت؟

وي افزود: ما چطور تحمل كنيم و ببينيم حرمت امام بزرگوارمان، حضرت آيت‌الله موسوي خميني(ره)شكسته مي‌شود آن هم از سوي دشمني كه انتظار نداريم.

او خاطرنشان كرد: دشمنان همواره نسبت به امام خميني(ره) عقده و كينه خود را نشان داده‌اند، اما دلها از اين سوخته نيست چون اين دشمني‌ها را هميشه ديده‌ايم. دلها از اين سوخت كه جسارت به امام خميني(ره) در زير تابلو و مقابل كساني اتفاق مي‌افتد كه سالها تابلوي امام(ره) را بالا برده و ادعاي علقه به وي داشته‌اند. در واقع اين افراد همان‌هايي هستند كه مشروعيت رهبري را با نامه‌اي بي‌سلام و خداحافظي زير سئوال بردند.

حاجتي توضيح داد: آيا به ذهن كسي مي‌رسد كه هنوز بزرگانمان پس از اين اتفاق ما را به خويشتن‌داري توصيه كنند، در حالي كه در تصاويري كه در اينترنت نمايش داده مي‌شد، عكس امام خميني(ره) را در كف خيابانها پهن كنند تا قدم‌ها و ماشين‌ها آن را لگد كنند؟ اي كاش نبوديم و چنين صحنه‌اي را نمي‌ديديم. جوان بسيجي رندانه و از سر غيرت شيعي خود، در ميان جمع مزدوران، عكس امام(ره) را از كف خيابان برداشت كه به همين خاطر آن را تا سرحد مرگ كتك زدند. با اين حال چگونه بايد صبر كرد؟

وي اظهار داشت: آيا كسي معتقد است بايد سگها را آزاد گذاشت و آنها را نبست؟ تا چه زماني بايد اين جسارت‌ها را تحمل كنيم، قصه چيست؟ مزدوران دشمن در گوشه‌اي از تهران جمع شدند و به دور از امت حزب‌الله، عكس امام(ره) را لگدكوب كرده، عليه امام خميني(ره)، نظام و شعائر اسلامي شعار مي‌دهند.

افرادي كه تا امت حزب‌الله در صحنه حاضر مي‌شود، همانند موشي در لانه خود پنهان مي‌شوند.

او تصريح كرد: با خدعه مزدوراني كه هرگز نبايد آنها را بخشيد، عده‌اي جمع مي‌شوند و به امام(ره) بي‌احترامي مي‌كنند. منظورم ميرحسين موسوي، كروبي و خاتمي است. مردم ما امت حزب‌الله بوده و همه بابصيرت هستند. يك غفلت از خواص باعث شد كه جسم فرزند اميرالمومنين(ع) و پيامبر اكرم(ص) را در روز كربلا(عاشورا) لگدكوب و سرش از تنش جدا كنند. امروز نبايد اين اتفاق در روزگار ما بيفتد.

امام جمعه موقت اهواز گفت: قصه اين است كه خميني كبير(ره) اين مزدوران را لگدكوب كرد. منظورم افراد كف روي آب و اراذل و اوباش و اهل فساد نيست چون اينها عددي نيستند. امام خميني(ره) استكبار جهاني را لگدكوب كرد. امام(ره) به گونه‌اي بود كه پس از پيروزي انقلاب اسلامي راشدالقويشي، كتابي در خصوص ايشان نوشت. همچنين در اين زمان روزنامه‌نگار مصري در ملاقات با امام(ره) مطالبي را در گفت‌وگو با ايشان ردوبدل مي‌كند كه پس از آن كتاب "توپخانه‌هاي آيت‌الله" را مي‌نويسند.

وي ادامه داد: در واقع امام خميني(ره) روح خدا در كالبد جهان و امت است. تاثير امام(ره) به گونه‌اي بود و كاري كرد كه حتي هم اكنون و در اين لحظه در بحرين مردم شعار مي‌دهند و 2 نفر كشته شده است. همچنين در اردن و ليبي شعارهايي داده مي‌شود. چرا دشمنان امروز نگرانند؟ مي‌دانيد چرا در تهران پاتك مي‌كنند چون در مصر مورد تهاجم و تك ما، يعني تفكر اصيل شيعي و اهل بيت(ع)، قرار گرفته‌اند.

او؛ آمريكا، اسرائيل و صهيونيزم بين‌الملل را در جهان امروز لگدكوب شده خواند و يادآور شد: 120 سايت اينترنتي و حدود 170 عنوان كتاب از سوي اين مستكبران عليه اهل بيت(ع) نوشته شده است، زيرا مي‌گويند "سربازان پيامبر(ص) در ايران ريشه ما(اسرائيل) را برمي‌كنند". مستكبران چنين تحليل‌هايي داشتند كه در حدود 2 سال قبل حسني مبارك نامبارك به عربستان رفت. حسني مبارك بو و صدايي از جهاني شدن امروز پيروان امام راحل به مشام و گوشش رسيده بود.

حاجتي تصريح كرد: شوراي روابط خارجي آمريكا در تحقيقي محرمانه اعلام كرد كه دولت آمريكا تا سال 2025 ميلادي بيشتر برپا نيست. اين در حالي است كه در تحقيق بعدي مشخص شد كه اين پايداري تا كمتر از اين سال خواهد بود. صداي روح‌الله را شنيدند كه مي‌گفت، اين قرن، قرن نابودي استكبار و صهيونيست است. استكبار جهاني در حال فروپاشي است. حتي نظريه‌پردازان اسراييل اعلام مي‌كنند اين انقلاب‌ها صداي خميني است كه به گوش مي‌رسد. دنيا آبستن حوادث بزرگي است و اين، صداي پاي فرزند محمد(ص) و آقاي ما است كه به گوش مي‌رسد.

وي افزود: چرا مزدوران در حال پاتك زدن در مقابل راهپيمايي بزرگ 22 بهمن هستند. آخر جناب آقاي بزرگوار! صاحب سابقه و عنوان! چرا پاي در جاي پاي طلحه و زبير مي‌گذاري؟ چرا پس از مطالعه تاريخ باز راه را به اشتباه مي‌رويد؟ چرا حرف‌هاي شما را دشمن تكرار مي‌كند؟ اين مقدار كه احساس مي‌كنيم، رياست مجلس(خبرگان) برازنده هاشمي رفسنجاني نيست و از مجلس خبرگان رهبري انتظار مي‌رود كه رسيدگي كند.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان كرد: ما انسان‌هاي تندرويي نيستيم اما براي آينده برخي افراد و جوانان نگران هستيم كه نكند با اظهارات برخي افراد راه صحيح را گم كنند. برخي افراد باعث گمراهي و گرفتار شدن به عذاب جهنم برخي ديگر شوند. عكس امام(ره) ما لگدكوب سم اسب‌هاي مستكبران جهان مي‌شود. خفاشان شب و نامردان روزگار كجا هستيد؟ چرا زماني كه امام زمان(عج) ظهور مي‌كند گم مي‌شويد؟ شما مزد و مواجب‌گير مستكبران هستيد، اين صحنه‌ها براي امت حزب‌الله قابل تحمل نيست.

حاجتي گفت: هر زمان كه امام خامنه‌اي اراده كند در دهن اين مزدوران خواهيم كوبيد. ما در صحنه‌ حاضريم. به وجود اين يكدلي و يكپارچگي زير سايه آيت‌الله جزايري(نماينده ولي‌فقيه در خوزستان و امام‌ جمعه اهواز) افتخار مي‌كنيم كه خداوند متعال آن را به ما عنايت كرده است. ما در انتظار فداي خون ناقابل خود به اين مملكت هستيم. بسيار براي دوستاني كه به خواب غفلت فرو رفته‌اند، دعا كرده و بسيار سعي در بيدار ساختن آنها داشته‌ايم، اما نشد.

او خاطرنشان كرد: با امام‌مان، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي عهد و پيمان مي‌بنديم و اميد است خدا در اين مسير ما را عنايت كند كه تا خون در رگ و نفس در جان ما برقرار است، همراه با تو باشيم. مي‌دانيم اين راهي است كه به سعادت و حجت خدا و مهدي موعود(عج) و آل محمد(ص) ختم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ايسنا از اهواز، در اين تجمع، تجمع كنندگان شعارهايي همچون "موسوي، كروبي اعدام بايد گردند"، "اي قوه قضايي اعدام انقلابي"، "جاسوس انگليسي، فتنه‌گر بي‌بي‌سي"، "لعنت علي عدوك يا علي، موسوي و كروبي و خاتمي" و "اي خبرگان ملت، رييس بي‌بصيرت، معزول بايد گردد"، سر دادند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه